سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مبادا که بدگمانی بر تو چیره شود که [در این صورت] میان تو و هیچ دوستی، رابطه دوستانه ای برجای نمی گذارد . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 70
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162861
    » درباره من
    پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» دبیر ستاد برگزاری جشن عید غدیر چابهار:ویزیت پزشکان و حمل‌و‌نقل د

    جلسه ستاد برگزاری جشن عید غدیر در شهرستان چابهار جهت برنامه ریزی این ایام برگزار گردید .
    دبیر ستاد برگزاری جشن عید غدیر چابهار در حاشیه این جلسه به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان گفت : ستاد برگزاری جشن عید غدیر در ده ولایت که از عید قربان آغاز و تا عید غدیر ادامه دارد برنامه هایی از جمله توزیع تغذیه رایگان در بین 15 هزار دانش آموز شهرستان چابهار ، چراغانی معابر و مکان های عمومی ، نصب پوستر و بنر و پخش فیلم بصورت رایگان برای عموم مردم در مجموعه فرهنگی هنری اداره ارشاد را به مدت این ده شب برای اجرا در نظر گرفته است .
    زین العابدین رمضانی با اشاره به توزیع نان رایگان ، ویزیت رایگان پزشکان و حمل و نقل رایگان در روز عید غدیر افزود : مراسم جشن شب عید غدیر در تمامی هیات و مساجد سطح شهر اجرا خواهد شد و برنامه محوری پس از آن در مسجد امام حسین (ع) جهت شرکت تمامی مردم و هیات و مساجد بصورت هماهنگ برگزار می گردد .
    وی اظهار داشت : برپایی ایستگاه های توزیع شربت و شیرینی و برگزاری جشن هماهنگ در مسجد امام علی (ع) در روز عید غدیر از دیگر برنامه های در دست اجرا این ستاد جهت هرچه بهتر برگزار کردن این مراسم در سطح شهرستان چابهار می باشد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:19 عصر )
    »» بیش از دو هزار و ??? هکتار از اراضی شهرستان چابهار به زیر کشت مح

    مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چابهار گفت: بذر استفاده شده در اراضی زراعی شهرستان چابهار از ارقام پر محصول هیبرید و سفید است که علاوه‌بر قیمت فروش مناسب? از بازار مطلوبی نیز برخوردار است.
    دادرحمن بامری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? افزود: سطح بیش از دو هزار و ??? هکتار از اراضی مناطق تابعه‌ی شهرستان زیر کشت این محصول رفته است که ارقام جدید پیاز در مقایسه با ارقام محلی در هر کیلوگرم? هزار و ??? ریال بیش‌تر سود عاید کشاورز می‌نماید.
    وی فرم فتوتیپ پیاز‌های کشت شده را به علت سفید بودن پوست? دارای بازار خرید بهتری دانست و از تولید ?? تن پیاز به‌طور متوسط از هر هکتار از اراضی زیر کشت این محصول در سال گذشته خبر داد و افزایش بازده تولید را یکی از اهداف اداره‌ی جهاد کشاورزی شهرستان چابهار عنوان نمود.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:14 عصر )
    »» با راه اندازی سیستم GPS در سیستان وبلوچستان 70 درصد تخلفات جاده
    فرمانده پلیس راه سیستان وبلوچستان گفت : براساس مصوبه هیئت دولت کلیه تانکرهای نفت کش باید به سیستم GPS مجهز شوند و تا پایان شهریور ماه سال جاری مقرر شده بود تمامی اتوبوس ها و سواری های بین شهری نیز مجهز به سیستم GPS شوند که این طرح قرار بود از مهر ماه امسال اجرا شود که با تاخیر از روز گذشته این طرح عملیاتی شده است.
    سرهنگ اردوان قاسمی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود : هر فرد با هزینه بالغ بر 230 هزار تومان و بایک سال گارانتی می توانند سیستم GPS را بر روی خودرو سواری بین شهری نصب کند.
    وی ادامه داد : از زمان نصب و راه اندازی سیستم GPS در استان تاکنون توانسته ام از 100 هزار تخلف جلوگیری کنیم و 70 درصد تخلفات جاده ای کاهش یافته است .
    وی اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد تا نقاط حادثه خیز را شناسایی تا بتوانیم در نرم افزارهای بعد اعمال کنیم و همکاری و تعامل دستگاه ها نقش سازنده و تاثیر گذاری دارد.
    وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه 50 درصد کشته ها و مجروحین توسط وسایط باری است تلاش شده تا ساعات کار این وسایط کنترل شود و در روز 10 ساعت کار برای رانندگان مشخص شده است .
    وی ادامه داد : از اسفندماه سال گذشته طرح نصب تاپوگرافی بر کامیونها و تریلرها آغاز شده و تا پایان سال جاری باید همه کامیون های باری مجهز به سیستم تاپوگرافی شوند.
    وی در خصوص حضور دوربین های پلیس در استان افزود: حدود 40 دوربین سرعت سنج در محورهای اصلی استان وجود دارد و رانندگانی قانونمند نباید ترس از حضور محسوس و نامحسوس پلیس داشته باشند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:11 عصر )
    »» فرماندار شهرستان چابهار:در دور دوم سفر هیئت دولت? نحوه‌ی رسیدگی
    فرماندار چابهار در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی سفر هیئت دولت به شهرستان چابهار گفت: چابهار به‌عنوان پیشانی توسعه‌ی استان می‌تواند با پیشنهاد پروژه‌های مفید که در زمینه ملی بسیار مورد اهمیت هستند? از سفر هیئت دولت نهایت استفاده را جهت معرفی شهرستان چابهار و پیشرفت آن داشته باشد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان سید علی باطنی با بیان این مطلب که نامه ها و درخواست های مردم از هیئت دولت در آستانه سفر ریاست جمهوری باید بصورت متمرکز و هماهنگ پیگیری شود افزود : با توجه به 43 هزار خانوار جعیت در شهرستان چابهار 45 هزار فرم در چند روز گذشته از طریق فرمانداری بین مردم توزیع شده که بعد از تکمیل آن از طریق اداره پست به فرمانداری شهرستان چابهار جهت بررسی و پاسخگویی ارسال شود .
    وی اظهار داشت : نامه های مردم توسط گروهی متشکل از تمامی ارگان های شهرستان دسته بندی ، پردازش و ثبت کامپیوتر خواهد شد و دستگاه ها در حد اختیاراتشان جوابگوی آنها هستند و در صورت عدم اختیار جهت حل موضوعات مطرح شده توسط مردم به ادارات کل در استان و یا هیئت دولت جهت رفع مشکل مردم ارسال خواهد شد .
    دهمرده معاون سیاسی فرمانداری شهرستان چابهار نیز خواستار استفاده مسوولان از فرصت پیش آمده برای پیشرفت شهرستان چابهار شد و افزود : در دور دوم سفر هیئت دولت نحوه رسیدگی به درخواست ها و شکایات مردمی کمی متفاوت است .
    وی گفت : از هر ارگان دولتی یک نفر کارشناس جهت بررسی نامه ها و یک نفر کاربر به همراه یک دستگاه رایانه باید حضور داشته باشند تا متناسب با نیاز هر نامه به ارگان مربوطه ارجاع شود .
    وی با اشاره به بررسی نامه ها در ادارات شهرستان افزود : در صورت عدم حل در خواست ها و مشکلات مردم نامه مربوطه به استان یا وزارتخانه مربوطه ارسال می گردد .


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:9 عصر )
    »» مسابقات تکواندو? جودو و شطرنج منطقه‌ی 7 دانشگاه آزاد اسلامی به م

    مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: مسابقات تکواندو – جودو ، شطرنج منطقه 7 دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد زاهدان طی دو روز و با شرکت ده تیم در رشته تکواندو ? هشت تیم در رشته جودو و شش تیم در رشته شطرنج برگزار گردید که مقام اول در رشته تکواندو را واحد زاهدان و واحد کرمان و قشم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.
    حسین دشتی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان افزود : در رشته جودو ، کرمان مقام اول و زاهدان و بافت به ترتیب مقام دوم و سوم و در رشته شطرنج واحد کرمان مقام اول و بندرعباس و زاهدان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:8 عصر )
    »» لیگ وزنه‌برداری سیستان وبلوچستان به ایستگاه آخر رسید
    محمد رفیع سلطان‌زاده رئیس هیات وزنه برداری استان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? گفت: مسابقات وزنه برداری لیگ استان با حضور تیم های زاهدان، زابل، خاش، سراوان و ایرانشهر و درچهار دور برگزار می شود.
    وی افزود : هفته چهارم شانزدهم و هفدهم آذر ماه در خاش برگزار شد که تیم های زاهدان، خاش و سراوان اول تا سوم شدند.
    شایان ذکر است هفته پنجم دهه اول دی ماه درزاهدان برگزار می شود و وزنه برداران زاهدان در صدر جدول مجموع مسابقات می باشند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:6 عصر )
    »» منطقه آزاد چابهار در لیگ دسته یک هندبال توپ خواهد زد

    رئیس هیئت هندبال استان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? گفت: مسابقات هندبال لیگ دسته یک با حضور ?? تیم از بیست‌ودوم تا سی‌ام آذرماه سال جاری به صورت متمرکز و به میزبانی شهرستان بم برگزار می‌شود.
    علیرضا کلانتری با اشاره به اینکه نماینده‌ی سیستان و بلوچستان در لیگ دسته یک با نام منطقه‌ی آزاد شرکت می‌کند? افزود : برای بستن تیم و اعزام به مسابقات? حدود 200 میلیون ریال اعتبار لازم بود که به همت منطقه‌ی آزاد و کمک‌های مردمی و محلی? فراهم شد.
    شایان ذکر است دو تیم برتر لیگ دسته یک? مجوز شرکت در مسابقات سال آینده زیر گروه سوپر لیگ را دریافت خواهند کرد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:5 عصر )
    »» دومین دوره‌ی لیگ برتر کبدی? دهه‌ی اول دی‌ماه آغاز می‌شود

    مسعود مقدم‌بقا دبیر هیئت کبدی استان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? گفت: لیگ برتر کبدی با حضور 12 تیم در چهار گروه سه تیمی و به صورت متمرکز در چهار شهر برگزار می‌شود.
    وی افزود : سیستان و بلوچستان در مرحله‌ی مقدماتی با تیم‌های خراسان و قم هم‌گروه است که طی روزهای پنجم تا هفتم دی‌ماه در قم با هم به رقابت خواهند پرداخت.
    وی ادامه داد: در مرحله‌ی مقدماتی از هر گروه دو تیم به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی راه خواهند یافت و در دو گروه به صورت متمرکز به میزبانی یکی از شهرهای گروه که به قید قرعه انتخاب می‌شود? بازی خواهند کرد.
    تیم‌های اول و دوم گروه‌ها به صورت ضربدری و دوره‌ای مسابقه‌ی نیمه‌نهایی را برگزار خواهند کرد تا تیم‌های مسابقه‌ی فینال مشخص شود. وی گفت: فینال این رقابت‌ها نیز رفت و برگشتی است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 4:0 عصر )
    »» ساخت ?? استخر دو منظوره پرورش ماهی در سیستان وبلوچستان

    مدیر شیلات سیستان گفت : استان سیستان وبلوچستان پتانسیل های فراوانی در زمینه پرورش انواع آبزیان دارد که می توان در ? ماهه اول هر سال انواع ماهیان گرمابی و در? الی ? ماهه آخرسال ماهیان سرد آبی نظیر قزل آلای رنگین کمان پرورش داد.

    احمد افشاریان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود : پس ازخشکسالی دریاچه هامون شیلات سیستان برای ماندگاری مردم در روستاها و ایجاد شغل باحمایت مسوولان استان کار استخرسازی و رهاسازی بچه ماهی در این گونه استخرها را هم در دستور کارخود قرار داد که خوشبختانه تاکنون بیش از ? هزارباب استخر ذخیره آب کشاورزی و پرورش ماهی اعم از بتنی و خاکی درسطح استان ساخته شده است.


    وی ضمن اعلام خبر ساخت ?? استخردو منظوره پرورش ماهی درسالجاری در سیستان وبلوچستان اظهار داشت : این استخرها با اعتباری بالغ برسه میلیارد و دویست میلیون ریال از محل اعتبارات استانی درحال ساخت می باشد.

    وی خاطر نشان کرد : در سال گذشته ??? باب استخر پرورش ماهی با اعتباری بالغ بر? میلیارد ریال احداث گردیده که از این مجموع ?? مورد استخر دو منظوره ازمحل اعتبارات سفر ریاست جمهور با ابعاد ??? - ???? و ???? مترمربعی در سطح استان با اعتباری بالغ برسه میلیارد ریال احداث و به بهره برداری رسیده است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 3:55 عصر )
    »» استاندار سیستان و بلوچستان :با بهره برداری از خط لوله گاز از عسل

    استاندار سیستان و بلوچستان با تقدیر از عملکرد شرکت نفت گفت: با تمهیدات انجام شده تا حد ممکن مشکل سوخت در استان به ویژه سوخت زمستانی حل شده است.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر حبیب الله دهمرده در بازدید از شرکت نفت ناحیه سیستان و بلوچستان در جمع مدیران و کارکنان این شرکت افزود: تغییر الگوی مصرف در استان مشکل سوخت بسیاری از مردم را حل خواهد کرد.
    وی همجواری با دو کشور افغانستان و پاکستان را که به شدت نیازمند فرآورده های سوختی هستند عامل مهمی در قاچاق سوخت به دلیل تفاوت فاحش قیمت در دو سوی مرز دانست و تصریح کرد: متولیان امر باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که در عین حال که نباید یک کپسول گاز و یا یک لیتر فرآورده سوختی قاچاق نشود، مشکل سوخت مردم نیز حل شود.
    استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تا دو سال آینده با بهره برداری از خط لوله گاز از عسلویه به استان مشکل سوخت حل خواهد شد.


    وی اظهار داشت: هنر مدیران این است که راهکار های لازم را برای حل مشکلات مردم خارج از بوروکراسی اداری بیابند و به صورت علمی و کارشناسی برنامه ریزی نمایند.
    ابراهیم دژرفتار مدیر عامل شرکت نفت ناحیه سیستان و بلوچستان گزارشی از عملکرد این شرکت در تامین نیازهای سوختی استان ارائه کرد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 3:53 عصر )
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]