سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کم ترین چیزی که در آخر الزمان یافت می شود، برادر قابل اعتماد است، یا درهمی از حلال . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 77
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162868
    » درباره من
    پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» سرپرست سازمان کار و امور اجتماعی سیستان وبلوچستان :توسعه و ترویج
    سرپرست سازمان کار و امور اجتماعی استان در حاشیه نشست کمیته علمی سومین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر استان گفت: 43 نفر از کارآفرینان استان در بخش های مختلف اقتصادی در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد قابل توجهی را نشان می دهد.
    محمد عرب کنگان در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود : این رشد چشمگیر با توجه به موقیعت استان مبین این است که توسعه و ترویج کارآفرینی به عنوان یک مقوله مهم جهت رسیدن به رشد و بالندگی در فرآیند توسعه استان جایگاه خودش را پیدا کرده است.
    وی اظهار داشت : کار گروه علمی جشنواره ضمن بررسی تمامی طرح های ارائه شده به دبیرخانه کارگروه، 9 نفر از کارآفرینان استان را در سه بخش صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات به عنوان کارآفرینان برتر استان معرفی کردند.
    وی تصریح کرد : 22 آذر ماه همزمان با سراسر کشو با حضور مسئولین ارشد استان در سومین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر از کارآفرینان برتر استان تجلیل به عمل خواهد آمد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 3:47 عصر )
    »» قهرمانی تیم مکران در رقابت های کریکت کنارک چابهار
    رقابتهای کریکت جام حذفی شهرستان کنارک با قهرمانی تیم مکران به کار خود پایان داد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان، این مسابقات با شرکت 8 تیم در زمین کریکت ورزشگاه شهید حیدرنیا کنارک برگزار شد که تیم مکران با برتری 165 بر 105 مقابل استقلال در فینال بازیها، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.
    در بازی رده بندی هم تیم شاهین 155-119 بر تیم پیروزی غلبه کرد و بر سکوی سوم ایستاد


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/20 :: ساعت 3:45 عصر )
    »» پرداخت تسهیلات با بهره‌ی 5/2 درصد به فعالان عرصه‌ی IT در سیستان

    مدیر عامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان گفت: به منظور ارتقای و توسعه‌ی کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات و ایجاد زمینه‌ی صدور خدماتی? شرکت مخابرات اقدام به پرداخت تسهیلات با بهره‌ی 5/2 درصد از محل منابع داخلی شرکت‌های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌نماید.
    قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? افزود: هدف از این طرح حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای، اشتغال‌آفرین و صادرات کالا و خدمات بخش‌های خصوصی و تعاون و گسترش فعالیت‌های IT می‌باشد.
    وی ادامه داد: این تسهیلات به اشخاص حقیقی و حقوقی که دارای یکی از شرایط ذیل باشند? پرداخت می‌شود.
    تولید کنندگان داخلی مرتبط با ICT حداکثر تسهیلات وام پنج میلیارد ریال? پیمان‌کاران داخلی طرح‌های مخابراتی حداکثر وام 15 میلیارد ریال? شرکت‌های داخلی که یک نمونه تجهیزات یا دستگاه مرتبط با ICT با تاییدیه‌ی مرکز تحقیقات مخابرات ایران در دست تولید دارند حداکثر تسهیلات وام پنج میلیارد ریال? موسسات غیر انتفاعی دارای مجوز از وزارت تحقیقات و فناوری حداکثر تسهیلات وام دو الی پنج میلیارد ریال? آموزشگاه‌های آزاد فنی‌وحرفه‌ای و کارودانش حداکثر تسهیلات وام 500 میلیون ریال? شرکت‌هایی که در زمینه‌ی تحقیقات، تولید نرم افزار، بانک‌های اطلاعاتی و تولید اطلاعات برای شبکه‌ی اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کنند حداکثر تسهیلات وام 500 میلیون ریال? مراکز ISP ،IDC و دفاتر خدمات ارتباطی دارای مجوز رسمی حداکثر تسهیلات وام 150 میلیون ریال الی 15 میلیارد ریال? شرکت‌هایی که در زمینه‌ی کتاب، جزوه، و میکروفیلم با تاییدیه‌ی معاونت آموزش و پژوهش و امور بین‌المللی فعالیت می‌کنند حداکثر تسهیلات وام 100 میلیون ریال? شرکت‌هایی که در زمینه صدور تجهیزات، نرم افزار و خدمات فنی و مهندسی در زمینه‌ی ICT به کشورهای خارجی فعالیت دارند حداکثر تسهیلات وام یک میلیارد ریال? شرکت‌هایی که مجوزهای لازم در زمینه ایجاد شبکه‌ها و مراکز پستی و مخابراتی داشته باشند حداکثر تسهیلات وام 15 میلیارد ریال.
    وی اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر به سایت www.iranicl.org مراجعه نمایند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 9:19 صبح )
    »» صعود دانشجویان مرکز آموزش عالی ایرانهشر به قله 4050 متری تفتان
    اردوی تفریحی – سیاحتی دانشجویان مرکز آموزش عالی ایرانشهر به مقصد استان یزد برگزار شد .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان در این اردو که تعداد 80 نفر از دانشجویان مرکز حضور داشتند از مکان های تاریخی شهرستان یزد بازدید بعمل آمد .
    به گفته مسئولان اردو، بازدید از مکان های تاریخی نظیر امیر چقماق، آتشکده زرتشتیان ، بازار خان، حمام خان ، بازارکویتی ها و موزه آب در شهر یزد و نارین قلعه ، کاروانسرای عباسی ، موزه زیلو در شهر مبید انجام پذیرفت . صعود دانشجویان مرکز آموزش عالی ایرانهشر به قله 4050 متری تفتان به مناسبت روز دانشجو تعداد 30 نفر از دانشجویان مرکز آموزش عالی ایرانشهر به قله تفتان صعود کردند.
    گفتنی است این اردو با همکاری شورای شهر ایرانشهر وهیات کوهنوردی اداره تربیت بدنی شهرستان ایرانشهر برگزار شد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 9:7 صبح )
    »» مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زابل خبرداد :نائب قهرمانی

    مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحد زابل با اعلام خبر نائب قهرمانی تیم کشتی فرنگی این دانشگاه درمسابقات قهرمانی منطقه ? دانشگاه آزاد کشور گفت : این تیم با?? نفرفرنگی کار در اوزان ?? -?? - ?? - ?? - ?? - ?? - ??? و ???+ کیلوگرم توانست به نائب قهرمانی این مسابقات دست یابد.

    مقدومی در گفت و گو باخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود : تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با کسب دو عنوان قهرمانی ? دو نائب قهرمانی و یک عنوان سومی دربین ?? تیم شرکت کننده در این مسابقات که درشهرستان سیرجان برگزار شد به مقام دوم تیمی نایل گردیده است.

     



    وی ادامه داد :حبیب زورقی مربی این تیم نیزبه عنوان بهترین مربی برگزیده وبه اردوی تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد.

    مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد زابل ادامه داد : تیم کشتی فرنگی این دانشگاه تاکنون در? دوره حضورخود در این مسابقات موفق به کسب دو عنوان قهرمانی ? سه نائب قهرمانی و یک عنوان سومی شده است.

    مقدومی همچنین درخصوص موفقیت جودوکاران این دانشگاه در مسابقات جودوی منطقه ? دانشگاه آزاد اسلامی کشور که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار شد گفت : جودوکاران این دانشگاه در اوزان ?? و ?? درمسابقات انفرادی موفق به کسب مقام سومی از این دوره از مسابقات شدند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 9:5 صبح )
    »» رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار :در صورت عدم حمایت ج
    به مناسبت گرامی‌داشت ? ???آذر روز دانشجو، مراسمی باحضور دانشجویان و جمعی از مسئولان استان سیستان و بلوچستان در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.
    به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? در این مراسم رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با ارائه‌ی گزارشی از امکانات موجود و فضاهای مختلف از جمله فضای آموزشی و خوابگاه‌های این دانشگاه، از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی خواست توجه بیش‌تری به آن داشته باشند.
    دکتر محمد حسین کریم با اشاره به اینکه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تنها دانشگاه تخصصی در ایران و خاورمیانه است? افزود: توسعه در همه‌ی زمینه‌ها در این دانشگاه به‌منظور تامین نیاز دانشجویان ضروری است.
    وی تاکید کرد: علی‌رغم همه‌ی تلاش‌های صورت گرفته، چنانچه از طرح‌های در حال ساخت و نیز برنامه‌های عمرانی این دانشگاه، حمایت جدی صورت نگیرد، این دانشگاه در تامین نیاز دانشجویان با مشکل روبرو خواهد شد.


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 9:2 صبح )
    »» احداث 4 هزار واحد مسکونی در بخش دشتیاری شهرستان چابهار آغاز شد

    در راستای تحقق اهداف و برنامه های دولت عدالتخواه و احداث واحد های مسکونی در مناطق روستایی کنگ احداث یکباب واحد مسکونی به نمایندگی از 4 هزار مسکن روستایی در بخش دشتیاری چابهار به زمین زده شد .
    طی این مراسم که با حضور بخشدار ، ائمه جمعه و جماعات و سایر مسئولین در بخش دشتیاری شهرستان چابهار برگزار شد محمد رضا شکیبایی سرپرست بخشداری دشتیاری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات دولت بعد از طوفان گونو از پیگیری استاندار و فرماندار شهرستان چابهار جهت اخذ مجوز احداث 12 هزار واحد مسکونی روستایی و اختصاص 4 هزار واحد آن به بخش دشتیاری تشکر و قدردانی نمود .
    لازم بذکر است احداث واحدهای مسکونی روستایی در راستای ساخت واحد های مسکونی آسیب دیده از طوفان گونو می باشد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 8:58 صبح )
    »» مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور از فردا در زاهدان آغاز می شود

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان? هجدهمین دوره‌ی مسابقات بوکس جوانان قهرمانی کشور از عصر امروز در شهرستان زاهدان آغاز می‌شود.
    این رقابت‌ها با شرکت 30 استان کشور به مدت پنج روز در سالن امام‌علی(ع) زاهدان و بر روی دو رینگ برگزار خواهد شد. وزن‌کشی مسابقات ساعت 8 تا 10 صبح فردا و افتتاحیه‌ی رقابت‌ها ساعت 18 فردا به انجام می‌رسد.
    گفتنی است شهرستان زاهدان برای اولین بار? میزبان مسابقات بوکس جوانان کشور است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 8:55 صبح )
    »» عملیات اجرایی احداث جاده تندرستی در زاهدان آغاز شد

    با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان و استاندار سیستان و بلوچستان و ورزشکاران استان طی مراسمی عملیات اجرایی جاده تندرستی در زاهدان آغاز شد.

    استاندار سیستان و بلوچستان در مراسم کلنگ زنی این پروژه ورزشی گفت: جوانان این استان دارای استعدادهای کم نظیر در رشته های مختلف ورزشی هستند که باید با برنامه ریزی و توسعه مکانهای لازم این استعداد ها شکوفا شود.

    دکتر حبیب الله دهمرده با اشاره به سوابق تاریخی در ورزشهای رزمی و سنتی افزود: بسیاری از جوانان این استان در سطح ملی و بین المللی با کسب مقامها و رتبه های ورزشی این حقیقت را به اثبات رساندند.

    پروژه ورزشی جاده سلامتی در مسیر جاده زاهدان - خاش به طول 6 کیلومتر و عرض 5 متر با اعتباری معادل 4 میلیارد ریال در کوتاه ترین زمان ممکن مورد بهره برداری قرار می گیرد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 8:47 صبح )
    »» استاندارسیستان و بلوچستان: تنها راه برون رفتن از عقب ماندگیهای ت

    استاندار سیستان و بلوچستان ، تنها راه برون رفتن از عقب ماندگیهای تاریخی استان را جدی گرفتن کارهای پژوهشی و تحقیقاتی دانست و گفت: استانداری در امر پژوهشی سرمایه گذاری می کند.

    دکتر حبیب الله دهمرده شنبه شب در جلسه کارگروه پژوهش ، آمار و فن آوری اطلاعات با تبریک هفته پژوهش افزود : اگرچه در این امر کارهای خوبی در استان صورت گرفته اما کافی نیست و باید این هفته را بهانه ای برای علاقمندان به امر تحقیق و پژوهش در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی و تمامی سطوح علمی و فن قرار گیرد.

    وی با اشاره به اینکه ما نباید تنها به ایجاد کارگاه و  غرفه ها بسنده کنیم تصریح کرد: امر پژوهش باید عالمانه بوده و به صورت دائم استمرار داشته باشد .استاندار سیستان و بلوچستان با  برشمردن ظرفیت های پژوهشی و علمی موجود در استان خاطر نشان کرد : متاسفانه در گذشته عده ای به جای معرفی کردن خلاقیت و توانمندیهای موجود در این خطه از میهن اسلامی مان معضلات اجتماعی و امنیتی استان را بزرگ نمایی کردند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/19 :: ساعت 8:35 صبح )
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]