سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدا بر عهده نادانان ننهاد که دانش آموزند تا بر عهده دانایان نهاد که بدانان بیاموزند . [نهج البلاغه]
آرشیو اخبار شهریور 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 17
  • مجموع بازدیدها: 162591
    » درباره من
    آرشیو اخبار شهریور 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» خیر خاشی برای احداث یک کلانتری 3 هزار متر زمین اهداء کرد
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    رئیس شورای اسلامی شهر خاش گفت : دوست محمد ابراهیمی خیر خاشی ازافراد معتمد و سرشناس این شهرستان جهت احداث یک واحد کلانتری درانتهای خیابان 70 متری در محله براهویی ها بیش از 3 هزار متر زمین اهدا کرد .
    ایوب کرد در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان ارزش این زمین رابیش از 120 میلیون ریال اعلام نمود .
    وی بیان کرد : با توجه به نیاز منطقه برای راه اندازی پاسگاهها و کلانتری های جدید این امر با پیگیری شورای شهر صورت گرفته و هم اکنون زمین در اختیار فرمانداری ومنطقه انتظامی شهرستان خاش قرار داده شده است .
    رئیس شورای شهر خاش جلب مشارکتهای مردمی در خصوص اجرای طرحهای عمرانی، خدماتی، فرهنگی ، آموزشی ، بهداشتی، ورزشی، امنیتی وغیره را از اولویت های مهم شورا در جهت عمران ، آبادانی وتوسعه شهر عنوان کردو افزود: دراین باره به همکاری همه جانبه مردم ومسئولان شهرستان نیاز داریم .
    اوگفت : مردم خیر ونوع دوست شهرستان خاش تا کنون همکاری های مثبتی را درخصوص اهدای زمین و مشارکت در اجرای طرحهای مختلف بهداشتی ، آموزشی ، عمرانی ، فرهنگی ، امنیتی ، حمایتی وغیره را داشته اند که از این منظر می توان ادعا نمود رتبه نخست را در استان سیستان و بلوچستان داشته اند .
    ایوب کرد درادامه باتقدیر از خیران گفت: درصورت مشارکت خیران برای به انجام رسیدن طرحهای مختلف از پرداخت عوارض ومالیاتهای شهرداری معاف می شوند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 11:48 صبح )
    »» هنرمندان سیستان و بلوچستان درجشنواره کشوری دف نوای رحمت حائز مقا
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس فرهنگ وهنر
    گروه 6 نفره دف نوازان استان سیستان و بلوچستان با حضور در جشنواره کشوری دف نوازان ، که در استان کردستان شهر سنندج برگزار شد توانستند رتبه سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
    احمد گلیانی مدیر عامل انجمن موسیقی زاهدان در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان گفت : این گروه با نام سفیران ازسال 82 به سرپرستی محمدرضا عدیلی شروع به کار کرد.
    وی ادامه داد: باتلاش های انجمن موسیقی زاهدان و اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ،گروه سفیران توانست پس از رقابت تنگاتنگ با 132 گروه نوازنده و تک نواز به مقام سوم این جشنواره دست یابد .
    وی با اشاره به این نکته که این افراد برای اولین بار ازاستان در جشنواره ای شرکت کرده اند اسامی آنها رابه شرح ذیل اعلام نمود : معین مقیمی، مهدیه زراعتی، وجیهه یعقوبی، حورا خمر، مریم نارویی، خدیجه حسینی .
    یادآور می شود شرکت این گروه در جشنواره مذکور با همکاری کمیته امور بانوان استان و سازمان آب منطقه ای سیستان و بلوچستان انجام گرفت .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 11:46 صبح )
    »» رییس شورای اسلامی زاهدان: پیش بینی بحران نشان از مدیریت توانمند

    رییس شورای اسلامی شهرستان زاهدان گفت: پیش بینی شرایط بحرانی نشان دهنده وجود مدیریت توانمند است.

    "عیدو ریگی‌فرد" روز شنبه در نشست بررسی بحران کمبود گاز مایع در زاهدان اظهار داشت: شوراها به عنوان منتخبان مردم و بهره‌گیری از شبکه گسترده روستا، شهر، بخش، شهرستان، استان و ملی می‌تواند برای نظام اجرایی کشور کمک کار و یاور خوبی محسوب شود.

    وی ادامه داد: مردم به سبب انتخاب اعضا شوراها و دسترسی بسیار آسان به آنان نخستین مکان برای بیان درخواست‌ها و مشکلات خود را این نهادها می- دانند.

    او بیان کرد: در دو هفته گذشته با وجود بحران نبود گاز مایع شکواییه- های فراوانی به صورت مختلف به شوراهای شهرستان زاهدان و استان ارسال شده است.

    ریگی‌فرد تاکید کرد: آنچه امروز در سطح افکار عمومی شکل گرفته است فقدان اقناع فضای ذهنی جامعه در خصوص نبود گاز در فصل تابستان است.

    او ادامه داد: اکنون در صحبت‌ها و محاوره بین مردم بخصوص در صفوف طولانی تهیه گاز مایع نگرانی در مورد کمبود گاز در آغاز ماه مبارک رمضان و فصل بازگشایی مدارس و برای دراز مدت در فصل زمستان وجود دارد.

    وی اضافه کرد: اکنون گاز مایع بصورت آزاد به قیمت بیش از ‪ ۴۰‬هزار ریال به فروش می‌رسد و برای تهیه گاز به قیمت مصوب باید ساعتهای طولانی و حتی بیش از یک شبانه روز در صفهای طویل خوابید.

    ریگی فرد افزود: نبود گاز در روستاها و مناطق مرزی مشکلات بی‌شماری برای مردم ایجاد کرده و این در حالی است که استفاده از هیزم بنا به عللی از جمله نبود آن به سبب خشکسالی و جریمه‌های سنگین منابع طبیعی امکان پذیر نیست.

    رییس شورای اسلامی شهرستان زاهدان تاکید کرد: مردم توقع دارند همانطور که در صحنه‌های مختلف از جمله انتخابات حضور پرشکوه دارند مسوولان به عنوان خادمان ملت به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

    وی بیان کرد: مسوولان در این مدت اقدامهای مختلفی انجام داده‌اند، اما انعکاس مطلوبی نداشته است.

    معاون بازرسی و نظارت سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: تلاش گسترده مسوولان کاهش دامنه بحران کمبود گاز مایع در استان سیستان و بلوچستان است.

    "محمد سلطانزاده" اظهار داشت: عوامل گوناگونی در ایجاد این بحران بویژه در فصل تابستان دخالت داشته است.

    وی ادامه داد: تعمیر پالایشگاه بندرعباس به عنوان منبع مهم تولید گاز مایع علت اصلی ایجاد این بحران در زاهدان و استان است.

    او اضافه کرد: کاهش سهمیه گاز مصرفی، افزایش قاچاق، وجود اتباع بیگانه و تخصیص نیافتن سهمیه گاز به آنان و تغییر الگوی مصرف از علت‌های دیگر کمبود گاز مایع در این استان است.

    سلطانزاده تاکید کرد: در مدت ایجاد این بحران مسوولان استان تلاش بسیار گسترده‌ای برای کاهش و مهار آن و برقراری شرایط عادی انجام داده‌اند.

    او اظهار داشت: متاسفانه اطلاع‌رسانی نامناسب به ویژه توسط صداو سیما سبب گسترش بحران کمبود گاز مایع و ایجاد جو التهاب در جامعه شده است.

    به گزارش ایرنا، سیستان و بلوچستان با گستره بیش از ‪ ۱۸۷‬هزار کیلومتر مربع پهناورترین استان کشور است که به شبکه لوله کشی گاز اتصال ندارد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:54 صبح )
    »» امام جمعه موقت چابهار: حساس‌ترین مسئولیت کشور به عهده مجلس خبرگا
    امام جمعه موقت چابهار گفت: مهم‌ترین و حساس‌ترین مسئولیت در کشور به عهده مجلس خبرگان رهبری است.

    حجت‌الاسلام احمد قاسم‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به انتخاب هاشمی رفسنجانی به‌عنوان رییس مجلس خبرگان افزود: مجلس خبرگان رهبری در خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه والایی قرار دارد.

    وی خاطرنشان کرد: انتخاب آیت‌الله رفسنجانی به عنوان رییس این مجلس نشان داد در همه سطوح گزینش‌ها به دور از خطوط سیاسی و خط بازی انجام می‌شود.

    قاسم‌زاده با گرامیداشت یاد شهدای ‪ ۱۷‬شهریور گفت: ‪ ۱۷‬شهریور یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

    خطیب موقت نماز جمعه چابهار همچنین با گرامیداشت ‪ ۲۱‬شهریور روز سینما افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند توسعه فرهنگ بیش از بیش باید مورد توجه قرار گیرد.

    قاسم‌زاده اظهار داشت: در ترویج فرهنگ اسلامی و دینی، تقویت حوزه‌های فرهنگی از جمله سینما که اهمیت بسزایی در این عرصه دارد، نیازمند توجه بیشتر مسوولان ذیربط است.

    وی به اجلاس کشورهای غیرمتعهد که در ایران برگزار شد، اشاره کرد و گفت:
    برگزاری این اجلاس نشان‌دهنده این است که بر خلاف نگاه دشمنان، کشور ایران در عرصه جهانی منزوی نیست.

    امام جمعه موقت چابهار ‪ ۱۹‬شهریور سالروز وفات آیت‌الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران را نیز گرامی داشت.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:35 صبح )
    »» همکاری‌های روسیه و ایران در افزایش امنیت مرزها توسعه خواهد یافت

    معاون اول مدیرکل سرویس امنیتی و مرزبانی روسیه گفت : همکاری‌های دو کشور روسیه و ایران در افزایش امنیت مرزها توسعه و گسترش خواهد یافت.

    "ویکتور زلاتوخین" روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگارایرنا که برای بازدید از اقدامات انجام شده مرزبانان ایران در مرزهای مشترک سیستان و بلوچستان با دو کشور افغانستان و پاکستان به ایران سفر کرده است ،افزود: حجم اقدامات انجام شده در مرزهای این استان با کشورهای یاد شده،بسیار زیاد است.

    وی با اشاره به بازدیدهای وی و هیات همراهش طی دو روز گذشته از ادوات و تجهیزاتی که کشور ایران به منظور افزایش امنیت درمرزهای این استان به کار گرفته است گفت : ایران در این زمینه،بسیار نیرو و طرح‌های مهم صرف کرده است .

    ویکتور زلاتوخین گفت : ما می‌خواهیم از تجربیات دوستان خود در ایران در مورد امنیت و حفاظت مرزها استفاده کنیم .

    وی ادامه‌داد: همین طور علاقه‌مند هستیم تجربیات خودمان را در اختیار کشور ایران قرار دهیم.

    این مقام روس بیان کرد :هدف ما این است که همکاری‌های مرزبانان جمهوری فدرال روسیه با وزرات کشور ایران که امور مرزبانی را به عهده دارد، ادامه و توسعه یابد.

    وی با اشاره به اینکه این هیات شش نفره مرزبانی روسیه برای نخستین بار است که به ایران سفر می‌کند گفت : ما نمی‌دانستیم کشور ایران اینقدر عالی و زیبا است.

    زلاتوخین تاکید کرد : البته در این زمینه به طور متناوب هیات‌هایی از کشور ایران به روسیه و بالعکس هیات‌هایی از کشور روسیه به ایران آمده‌اند.

    وی اظهار داشت : این هیات در سفر به شهر بندری چابهار می‌خواهد اقدامات انجام شده مرزبانان در مورد مرز مشترک آبی این منطقه با کشور پاکستان را از نزدیک ببیند.

    وی گفت : استفاده از تجربیات مهندسی ، عمران ، سازه و تجهیزات به کار گرفته شده دو کشور روسیه و ایران در حفاظت از مرزهای افغانستان و پاکستان می تواند ،کمک موثری در افزایش امنیت باشد.

    وی خاطر نشان کرد : با این حرکت می‌توانیم جلوی ورود قاچاق مواد مخدر را بگیریم.

    ویکتور زلاتوخین در این گفتگو به مشاهدات این هیات از اقداماتی جمهوری اسلامی ایران به لحاظ عمرانی ، سازه ها، سپرهای بتونی به اشکال مختلف ، دیوار و حفر کانال‌ها در مرز انجام داده‌است اشاره کرد .

    وی همچنین به توافقات اخیر دو کشور پاکستان و ایران در زمینه افزایش همکاری‌های مرزی اشاره کرد و گفت : افزایش این همکاری‌ها ،نقش به سزایی در بالابردن امنیت دارد.

    وی تاکید کرد : روسیه نیز بطور همزمان در مرزهای شمال قفقاز ، تدابیر امنیتی بسیار شدیدی ،اجرا کرده است .

    معاون اول مدیرکل سرویس امنیتی و مرزبانی روسیه گفت : در برنامه‌های خود با ایران مطمئنا گام‌های بعدی را بر خواهیم داشت و همکاری‌ها بسیار توسعه و گسترش یافته خواهد بود.

    وی افزود : در برنامه‌های آتی روسیه در افزایش امنیت مرزدر جنوب شرقی ،برنامه‌های بسیار فوق‌العاده امنیتی داریم.

    وی در پایان این گفتگو تاکید کرد : با ایران در زمینه امنیت مرزها به یک اجماع نظر رسیدیم و یک نقطه مشترک داریم.

    وی گفت : در این راستا به منظور افزایش همکاری‌های دو کشور بطور متناوب سفر هیات‌های ایرانی به روسیه و بالعکس را خواهیم داشت.

    هیات مرزبانی روسیه در سفر دو روزه خود به همراه جمعی از مسوولان امنیتی و انتظامی سیستان وبلوچستان به چابهار نوار مرزهای آبی و اسکله‌های بنادر شهرهای کنارک و چابهار را مورد بازید قرار دادند.

     



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:32 صبح )
    »» رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان:قوه قضائیه خوشبختانه در
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس حقوقی
    رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و رئیس شورای قضایی شرق کشور در چهارمین جلسه شورای قضایی ویژه شرق کشور در شهرستان زاهدان، ضمن گرامیداشت 17 شهریور ماه گفت : پیروزی انقلاب اسلامی ایران تحت رهبری پیامبر گونه امام راحل (ره) و با محوریت دین و انقلاب محقق گردید .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،حجه الاسلام والمسلمین محمد ابراهیم نکونام در چهارمین جلسه شورای قضایی ویژه شرق کشور که با حضور اعضا شورا برگزار شد افزود: شکل گیری شورای قضایی شرق کشور ، علاوه بر ایجاد تحول در روند کاری منطقه شرق کشور ، توانسته است بعنوان الگویی برای تمامی نقاط کشور مطرح شود .
    او اظهار داشت : سیاست های منطقه ای و اجرای این سیاست ها ،می تواند در روند کاری قوه قضائیه نتایج مثبت وکارآمدی بدنبال داشته باشد .
    وی ادامه داد : بدلیل اینکه نمی توان برای تمام نقاط کشور ، یک نسخه را تجویز کرد، در تمامی نقاط کشور نیز چنین شوراهایی تشکیل گردید .
    این مقام مسئول خاطر نشان کرد : قوه قضائیه بر اساس احساس ضرورت دررسیدگی سریع در پرونده های امنیتی ، به این نتیجه رسید که این پرونده ها درکمیسیون های استانی دردست بررسی قرار گیرد .
    رئیس شورای قضایی ویژه شرق کشور ادامه داد : استان های تاثیر پذیر از مناطق مرزی ، عضو این شورا هستند تا با احتیاط کامل دراعمال قوانین ، در این نقطه حساس تصمیم گیری شود .
    او اظهار داشت : این جلسه می تواند در تصمیماتی که در محدوده و مسائل قضائی است و نیز تاثیراتی که این تصمیمات در روند اجرایی قوانین دارد، موثر باشد .
    مشاور عالی رئیس قوه قضائیه افزود: قوه قضائیه خوشبختانه در شرق کشور ، بصورت کامل به اجرای وظایف خود پرداخته است .
    اواضافه کرد: متاسفانه شورای توسعه شرق کشور ، درمقابل فعالیت های قوه قضائیه در این منطقه کارنامه موثری را ارائه نکرده است.
    وی تصریح کرد: معتقدم یکروز خاستگاه امنیت باید به حوزه اجرا ، فرهنگ و توسعه فرهنگی واقتصادی منتهی گردد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:23 صبح )
    »» امام جمعه اهل سنت خاش :با روزه تقرب خداوند حاصل می شود
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    امام جمعه اهل سنت شهرستان خاش با اشاره به درپیش بودن ماه مبارک رمضان گفت : این ماه کمال تقرب ونهایت نزدیکی روزه دار به الله است که به منزله آن محبوب خداوند قرارمی گیرد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،مولوی محمدعلی شنوازی افزود: روزه یکی از محبوب ترین عبادتها نزد خداوند متعال است به همین خاطر ارشاد شده است که پاداش هر عمل نیک را ملائکه می دهند به جز روزه که پاداش آنرا خداوند عطا می کندزیرا روز به او اختصاص دارد.
    خطیب جمعه اهل سنت خاش درادامه به گرفتاری های مسلمانان در عصر کنونی اشاره کرد و اظهار داشت : سستی مسلمان در خصوص امر به معروف ونهی ازمنکر مهمترین عامل شکست آنان می باشد .
    مولوی شهنوازی تصریح کرد: ترک امر به معروف و نهی ازمنکر لعنت و غصب الله تعالی را به همراه دارد و هرگاه امت اسلامی این کار را ترک کنند به مصایب و مشکلات سختی مبتلا می شوند و از هرنوع کمک و نصرت غیبی محروم می گردند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:14 صبح )
    »» مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاش :نبود مکانی برای کشتار روز طیور مهم
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اقتصاد و بازرگانی
    مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خاش درنشست طرح ساماندهی تولید ، خرید و فروش وتولیدات طیور این شهرستان از عرضه مستقیم مرغ کشتار روز با قیمت 1850 تومان درآستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: به زودی مکانهای عرضه مستقیم مرغ کشتار روز با همکاری بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان خاش تعیین می شوند.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان ،امان الله طوقی اظهار داشت : سازمان تعاون روستایی استان سیستان و بلوچستان موظف شده نسبت به خرید مرغ تولیدی از مرغداران و عرضه مستقیم آن از طریق مراکز مجازی که توسط اداره بازرگانی مشخص می شوند به صورت کشتار روز اقدامات لازم را صورت دهد .
    وی با بیان این مطلب که براساس قرارداد 1 تا 3 ساله ای که بین تعاونی مرغداران و سازمان تعاون روستایی استان منعقد شده این اداره موظف است نسبت به خرید مرغ تولیدی مرغداران با قیمت هر کیلو 1206 تومان در محل مرغداری اقدام و پس از محل به مرکز استان و کشتار و بسته بندی جهت عرضه به مردم و مراکز خرید شهرستان تحویل نماید .
    مدیرجهاد کشاورزی خاش گفت : نبود مکانی برای کشتار روز طیور مهمترین مشکل برای مرغداردان این شهرستان می باشد .
    مهندس طوقی ادامه داد : هم اکنون کار احداث کشتارگاه طیور شهرستان خاش از طریق تعاونی مرغداران این شهر در حال پیگیری است .
    وی اضافه کرد: به منظور حمایت از تولید بخشی از نهاده های موردنیاز مرغداری ها توسط سازمان جهاد کشاورزی و سازمان بازرگانی امسال تامین و مشکلات مرغداری و مواد تولید نیز با تعاملی که بین فرماندار و مسئولین شهرستان وجود دارد برطرف می شود .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 10:7 صبح )
    »» امام جمعه موقت خاش:قیام 17 شهریور نقطه عطفی در حرکت اسلامی ایران
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    امام جمعه موقت شهرستان خاش با گرامیداشت واقعه خونین 17 شهریور 1357 آن را نقطه عطفی در حرکت اسلامی ملت ایران دانست .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،حجه الاسلام و المسلمین شیث جعفری افزود: 17 شهریور ماه 57 روزتجلی حضور آگاهانه ومتعهدانه مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی وروز تبلور غیرت دینی ملت شجاع و دلاور در سرنوشت سیاسی ، اجتماعی ، وفرهنگی وطن شان است .
    وی در ادامه بیانات خویش به انتخابا ت اخیر مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و بیان نمود: انتخابات ، هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری موجب دلگرمی بیشتر نیروهای اصیل ، انقلابی و وفادار به آرمانها و خط امام (ره) بود .
    خطیب این هفته نماز جمعه شهرستان خاش همچنین با اشاره به فرا رسیدن ماه مهمانی خداوند (رمضان ) بر استفاده کامل مردم از فیوضات این ماه بزرگ تاکید کرد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 9:55 صبح )
    »» معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان:دانشگاه آزاد زاهدان با اکث
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس دانشگاهها
    معاون پژوهشی دانشگاه آزاد واحد زاهدان گفت : ما بر این تلاش هستیم که عمده ی پروژه های کارشناسی ارشد ٬مربوط به مشاغل و مشکلات استان باشد .
    دکتر راهنما راد در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان خبر از افتتاح مرکز رشد داد و گفت: هر دانشجو یا هیئت علمی دارای ایده ای باشد که مشکلات کشور را حل کند می تواند مورد حمایت مالی و تخصصی این مرکز قرار گیرد .
    وی ادامه داد : اکثر آزمایشگاهها و کتابخانه های این دانشگاه مجهز شده اند و دانشگاه آزاد زاهدان با اکثر کتابخانه های بین المللی دانشگاه های جهان ارتباط مستقیم دارند و دانشجویان این دانشگاه می توانند بدون پرداخت مبلغ اضافی از این کتابخانه ها به صورت دیجیتالی بهره ببرند.
    وی تصریح کرد: ما ارتباط تنگاتنگی با دانشگاه های جهان به خصوص در زمینه ی ارائه مقاله داریم واعضای هیئت علمی این دانشگاه هر ساله مقالات متعددی در کنگرهای بین المللی ارائه می کنند .
    وی درباره ی همکاری موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با دانشگاه آزاد زاهدان در زمنیه ی تعیین اینس استاندارد خاک و تعیین خصوصیات تحکم و چند طرح دیگر گفت و از برگزاری سمینارهایی در زمینه ی نقشه برداری ، شیمی در دانشگاه آزاد زاهدان خبر داد .
    وی تشکیل تیم رباتیک دانشگاه آزاد زاهدان و کسب مدال طلای فاطمه سلمان زاده در سنگاپور در رشته بتون نشان آماده شدن زمنیه ی تحقیقات در دانشگاه آزاد زاهدان دانست و گفت : ما درتلاش هستیم تار شته های کارشناسی ارشد را در دانشگاه تاسیس کنیم تا دانشجویان علاقمند بتوانند دراین استان ادامه ی تحصیل بدهند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/17 :: ساعت 9:51 صبح )
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]