سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند چراغ خدا در زمین است، پس هرکس که خداوند خیرش را بخواهد، از آن پرتوی بر می گیرد . [امام علی علیه السلام ـ در حکمتهای منسوب به ایشان ـ]
آرشیو اخبار شهریور 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162817
    » درباره من
    آرشیو اخبار شهریور 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» چند طرح مختلف در زابل به بهره برداری رسید
    زابل ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۶/۰۷‬

     

    چند طرح عمرانی، کشاورزی، بهداشتی، رفاهی و آموزشی به مناسبت هفته دولت در شهرستان زابل به بهره‌برداری رسید.

     

    فرماندار زابل گفت: ‪ ۲۴‬طرح کشاورزی، دامپروری، آموزشی، منابع طبیعی، آبخیزداری، آبرسانی، راه و ترابری، بهسازی و آسفالت راهها و غیره در این شهرستان راه اندازی شد.

    "حسین کیخا" چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:برای اجرای این طرحها ‪۲۲‬ میلیارد و ‪ ۷۵۰‬میلیون ریال هزینه شده است.

    وی افزود: همچنین کار ساخت چهارباغ ورودی شهر ادیمی به طول یک کیلومتر و عرض ‪ ۶۰‬متر با دو میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال آغاز شد.

    وی آغازساخت ‪ ۲۲۰‬واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در ‪ ۸۷‬روستای منطقه با اعتبار ‪ ۱۲‬میلیارد و ‪ ۵۴۰‬میلیون ریال،بهره‌برداری از کوره آجرپزی با زیربنای دو هزار مترمربع و اشتغالزایی ‪ ۳۰‬نفر با دو میلیارد ریال را از دیگر طرحهای هفته دولت در بخش پشت آب زابل ذکر کرد.

    فرماندار زابل ادامه داد: در بخش میانکنگی نیز ‪ ۲۵‬جایگاه بهداشتی دام با ‪ ۳۲‬میلیون ریال اعتبار، دو باب استخر ذخیره آب، ‪ ۴۱‬مورد جایگاههای کشاورزی و ‪ ۲‬کیلومتر پوشش انهار سنتی مورد بهره برداری قرار گرفت.

    کیخا گفت: ‪ ۱۷۰‬هکتار هموارکردن زمینهای کشاورزی، لایروبی ‪ ۶۰‬نهر، مرکز بهداشتی درمانی، یک باب مدرسه، ‪ ۲۵۰‬واحد مسکونی مددجویان، یک باب مدرسه عشایری به مناسبت هفته دولت در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

    وی از دیگر طرحهای هفته دولت در این شهرستان را کلنگ زنی بوستان الغدیر شهر دوست محمد با گستره ‪ ۱۸‬هزار مترمربع و یک میلیارد و ‪ ۲۰۰‬میلیون ریال اعتبار ذکر کرد.

    او ادامه داد: به همین مناسبت کلنگ عملیات ساخت ‪ ۲۲۰‬واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان به زمین زده شد.

    فرماندار زابل گفت: هر واحد از این طرح دارای ‪ ۶۰‬مترمربع مساحت و ‪۵۷‬ میلیون ریال تسهیلات است که تا پایان امسال اجرا و تحویل متقاضیان می‌شود.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/6/7 :: ساعت 8:27 عصر )
    »» ۶۰ طرح عمرانی ، کشاورزی ، آموزشی دربخش دلگان شهرستان
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اقتصادی
    مسئول روابط عمومی فرمانداری ایرانشهر در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان گفت : درپنجمین روز از هفته دولت که دولت درخدمت اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری شده است بیش از 60 طرح عمرانی ، کشاورزی ، آموزشی ، تولیدی و مسکونی با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال دربخش دلگان شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید .
    میرشکار این طرحها را شامل پست 230 کیلووات دلگان ، خط 63 کیلووات جلگه چاه هاشم ، 21واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امام خمینی (ره) ٬آبرسانی به مجتمع مسکونی گنبد سپایه ،ساختمان اداری اداره بهزیستی گلمورتی ، 15 واحدمسکونی افراد تحت پوشش اداره بهزیستی ، مدرسه 6 کلاسه آذر آباد ومدارس 2 کلاسه گرول ، شریک آباد، حمید آباد و جبر آباد و 16 طرح مخابراتی BTS و سوئیچ مرکز جلگه چاه هاشم و10 طرح کشاورزی عنوان کرد .
    وی اظهار داشت : بابهره برداری از این طرحها بیش از 30هزار نفراز جمعیت بخش دلگان شهرستان ایرانشهر از نعمت انرژی، ارتباطات ، آب شرب بهداشتی وفضای آموزشی مناسب بهره مند شدند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 2:14 عصر )
    »» از اداره کل دادگستری سیستان وبلوچستان در جشنواره شهید رجائی تجلی
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    حبیب الله دهمرده استاندار سیستان و بلوچستان و رئیس ستاد دهمین یادواره شهید رجایی،در جشنواره شهید رجایی با اهدا لوح سپاس از دادگستری سیستان وبلوچستان تقدیر کرد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،استاندار سیستان وبلوچستان در این جشنواره از همکاری وتلاش حجه الاسلام و المسلمین محمد ابراهیم نکونام رئیس کل دادگستری استان در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی وبرنامه های توسعه استان قدردانی کرد .
    گفتنی است در دهمین جشنواره شهید رجایی قوه قضائیه بر اساس طرح نظر سنجی درمیزان رضایت ارباب رجوع موفق به کسب رتبه برتر شد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 9:20 صبح )
    »» به مناسبت هفته دولت بانوان زاهدانی دریک دوره همایش پیاده روی شرک
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس ورزشی
    به مناسبت هفته دولت بانوان زاهدانی دریک دوره همایش پیاده روی شرکت کردند .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ، این همایش با شرکت 30 نفر در دهکده بزرگ ورزشی زاهدان برگزار ودرپایان از سوی اداره کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان به 5 نفر به قیدقرعه جوایزی اهدا شد.
    لازم به توضیح است در پایان همایش از بانوان کارمند دولت نیز تجلیل بعمل آمد .





    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/6/6 :: ساعت 9:18 صبح )
    »» در چهارمین روز از هفته دولت فاز اول پروژه پایانه بار شهرستان خاش

    در چهارمین روز از هفته دولت فاز اول پروژه پایانه بار شهرستان خاش به بهره برداری رسید .

     

     

    به گزارش روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان در چهارمین روز از هفته دولت فاز اول پروژه شهرستان خاش با حضور مهندس محمد بخارایی معاون وزیر راه و ترابری و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و دکتر حبیب الله دهمرده استاندار استان سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش ، علما ، روحانیون و جمعی از مردم این شهرستان به بهره برداری رسید .

     

     

    در آئین افتتاح فاز اول این پروژه علیرضا مجرد مدیرکل حمل و نقل و پایانه ها استان به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث این پروژه پرداخت و گفت پروژه پایانه بار شهرستان خاش در زمینی به مساحت 15 هکتار اجرا شده است که در فاز اول 5 هکتار آن مورد بهره برداری قرار گرفته  است

    وی همچنین هدف از احداث این پروژه را تقویت زیربناها و زیرساختها در منطقه اعلام کرد و افزود این پروژه با سرمایه گذاری بخش خصوصی احداث شده است که در فاز اول آن کلیه تاسیسات مورد نیاز بخش حمل و نقل آماده بهره برداری می باشد .

    دکتر دهمرده استاندار همچنین در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دولت به تشریع فعالیتهای دولت در استان پرداخت و افزود استان دارای ظرفیتهای ویژه ای است که یکی از این ویژه گیها داشتن چهار نوع مرز زمینی – آبی – ریلی – و هوائی است

    دکتر دهمرده افزود : در سال 86 حدود ده پروژه در زمینه راه ها با اعتبار مصوب 1553 میلیارد تومان در دست اجرا است .

     

     

    وی همچنین به بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد و از آن به عنوان تنها بندر کشور که به آبهای بین المللی راه دارد یاد کرد .

    در پایان این جلسه مهندس محمد بخارایی حمل و نقل را بستر توسعه کشور ذکر کرد و ادامه داد آماده سازی زیر ساختها در حمل و نقل بستر توسعه کشور را تقویت کرده و باعث ایجاد اشتغال و رفا و امنیت پایدار در کشور خواهد شد .

    مهندس بخارایی در این جلسه به خدمات رسانی مسئولین استان در طوفان گونو اشاره کرد .

    وی همچنین از احداث جاده خاش – بزمان خبر داد و گفت احداث محور خاش – بزمان در لایحه بودجه گنجانده شده است که با احداث این راه طول مسیر در این محور 2 ساعت کوتاه تر خواهد شد.

    همچنین طی سفر مسئولین استان به شهرستان خاش مرکز آموزش فنی حرفه ای شماره 11 خواهران این شهرستان افتتاح شد .

     

     

    گفتنی است این مرکز رشته های کامپیوتر ، گلسازی ، هویه کاری ، حسابداری ، خیاطی ، قالیبافی ، پرده دوزی ، سوزندوزی و سکه دوزی مکان مناسبی برای یادگیری مهارتهای مختلف جهت دختران و بانوان شهرستان خاش می باشد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 9:34 عصر )
    »» ارتباط نزدیک استاندار سیستان و بلوچستان با حکمران بلوچستان پاکست
                                                                          

                                                                     به نام خدا

                                                                             

    سر کنسول ایران در مرکز بلوچستان پاکستان در گفتگوی اختصاصی با رسالت :

    ارتباط نزدیک استاندار سیستان و بلوچستان با حکمران بلوچستان پاکستان موجب آزادی سریع گروگان ها شد

    زاهدان-خبرنگار رسالت:

    اگر در سالهای گذشته ارتباط نزدیکی بین استانداران سیستان و بلوچستان و حکمران بلوچستان پاکستان وجود داشت ایادی استکبار جرات شرارت و نا امنی در مرزهای جنوب شرقی کشور را نداشتند .

    سر کنسول ایران در مرکز ایالت بلوچستان پاکستان که به همراه گروگان های حادثه جاده چابهار به سرباز به زاهدان سفر کرده بود در یک گفتگوی اختصاصی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار ما گفت : آن قدر بین استاندار سیستان و بلوچستان و حکمران بلوچستان پاکستان دوستی و صمیمیت و نزدیکی وجود دارد که 21 نفر گروگان حادثه اخیر در کمتر از 10 ساعت بعد از عملیات گروگانگیری آزاد شدند .

    آریان نژاد افزود: اویس احمد حکمران بلوچستان پاکستان که شخصاً عملیات سرکوب اشرار گروگانگیر , را نظارت می کرد به من گفت در سفری که به سیستان و بلوچستان داشتم متوجه شدم این استان در طول تاریخ از فقدان استانداری دلسوز , فرهیخته و مردمی رنج می برده که وجود دکتر دهمرده خلاء چند ده ساله را در این استان بر طرف کرده است .

    وی اظهار داشت حکمران گفت: دوستی مودت و صمیمیت من و دکتر دهمرده از آنجا آغاز شد که در جریان دیدار از برنامه های توسعه ای در دست اجرا و اقدام متوجه شدم هرچه سیستان و بلوچستان پیشرفت نماید اثرات اقتصادی آن متوجه مردم ایالت بلوچستان پاکستان نیز به عنوان همسایه دیرینه این استان خواهد شد .

    وی افزود : حکمران پاکستان به من گفت مطمئن باشید که دیگر مسئله شرارت در نوار مرزی ایالت بلوچستان پاکستان با سیستان و بلوچستان تکرار نخواهد شد زیرا دستور داده ام به سرعت پایگاه های آن دسته از اشراری که جهت نا امن کردن سیستان و بلوچستان از خاک پاکستان به عنوان مخفی گاه خود استفاده می کنند شناسایی و منهدم گردد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 6:23 عصر )
    »» ،حبیب الله دهمرده استاندار س و ب افزود: قراردادن نام سپاه پاسدار
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    استاندار سیستان و بلوچستان در همایش تجلیل از بسیجیان کارمند که به مناسبت هفته دولت برگزار شده بود گفت: عامل تمامی شکست هاومنافع نامشروع استکبار، ایرانیان و بسیجیان هستند .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان ،حبیب الله دهمرده افزود: قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست تروریست ها نشان دهنده درماندگی دنیای استکبار است .
    او اظهار داشت : تزریق روحیه بسیجی درمیان مردم ، باعث شدنی کردن غیر ممکن ها خواهد شد .
    وی ادامه داد: در جایی که گلوله ، شرارت وتفنگ باشد سرمایه گذاری ازآن مکان خارج خواهد شد اما در حال حاضر با روحیه بسیجی و وحدت باید سرمایه گذاری را به استان سرازیر نمود .
    دهمرده تصریح کرد: در حال حاضر بزرگترین پروژه های استان مانند لوله گاز عسلویه ، بزرگراه، راه آهن و... توسط سپاه وبسیجیان در حال اجرایی شدن است که از بزرگترین افتخارات استان در کشور به شمارمی رود .
    او ادامه داد: باید روحیه بسیجی حاکم بر مدیران را تقویت کرد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 6:22 عصر )
    »» فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه سیستان و بلوچستان گفت: تما تلاش د
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس سیاسی
    فرمانده منطقه مقاومت بسیج سپاه سیستان و بلوچستان گفت: تما تلاش دشمن ایجاد شکاف بین ملت و دولت است .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،سردار نعمان غلامی درهمایش تجلیل ازبسیجیان کارمند که بمناسبت هفته دولت ، برگزار شد بوده افزود: تمام تلاش دشمن فاصله دادن ملت ازتفکرات جهادی و روحیات انقلابی است .
    وی اظهار داشت: امروزه دولت بایک روحیه جهادی و رویکردهای علمی وبرنامه ریزی های دقیق، در حال هدایت انقلاب ونظام به سوی جهشی عظیم است.
    اوادامه داد: این دولت به دلیل حمایت و پشتیبانی ملت ومقام معظم رهبری نیز وجود همدلی درجامعه ، با قدرتی عظیم درحال ایجاد شکاف در موانع جهانی وگذر ازچالش های سیاسی است



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 6:21 عصر )
    »» فرماندار چابهار بر اولویت رسیدگی به مشکلات خانواده شاهد تاکید کر
    چابهار ، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪

     

    فرماندار چابهار گفت: رسیدگی به مشکلات خانواده‌های معظم شهدا از سوی دستگاههای اجرایی باید در اولویت قرار گیرد.

    سید علی باطنی روز یکشنبه در دیدار با خانواده معظم شهدای کارمند و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت شهید رجایی و شهید باهنر افزود: همه وظیفه داریم در جهت تامین نیاز خانواده‌های این عزیزان بکوشیم.

    وی گفت : هر آنچه به عنوان پیروزی در عرصه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب اسلامی بدست آمده نشات گرفته از راه شهدا است.

    او افزود: ملت غیور ایران با جان و دل راه شهدا را در دفاع از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ادامه خواهد داد.

    همزمان با سومین روز هفته دولت به مناسبت گرامیداشت روز کارمند فرماندار و جمعی از مسوولان محلی از جمله مسوول بنیاد شهید و امور ایثار گران چابهار و کنارک با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای کارمند دیدار کردند



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 6:20 عصر )
    »» استاندار سیستان و بلوچستان :دستگاه ها و ادارات استان کلیه مراحل
    استاندار سیستان و بلوچستان درمراسم تجلیل از سازمان ها ، ادارات و مدیران ،کارکنان و بازنشستگان نمونه استان در دهمین جشنواره شهید رجائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر بابیان این مطلب گفت : دستگاه ها و ادارات استان از شرایط طرح ها و پروژه ها در قبل از اجرای طرح ، درعین اجر و اتمام آن مستندسازی کند تا آثار ماندگار آنان در حوزه کاری ثبت و برای آیندگان بر جا ماند و از منفی کاری وسیاهکاری برخی از افراد مخرب جلوگیری شود .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر حبیب الله دهمرده افزود : توسعه ای پایدار است که مبتنی بر دانایی باشد و لازمه رسیدن به دانایی سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی است که هر میزان سرمایه گذاری کنیم سود خواهیم برد.
    وی با تاکید به جایگاه ارزشمند و تعیین کننده نیروی انسانی گفت: مسئولان باید با وسعت نظر و افق بلندمدت برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت داشته باشند.
    استاندار سیستان و بلوچستان به کسب رتبه ی اول استان دراجرایی کردن مصوبات دولت اشاره کرد و گفت: برای اجرایی کردن مصوبات ، 55 هزارنفر ساعت کار و 50 هزار برگ مکاتبه تبادل شده است.
    دهمرده با اشاره به بنگاهای اقتصادی کوچک و زودبازده اظهار داشت : در دولت قبلی میزان بیکاری دراستان 30 درصد بوده که خوشبختانه این میزان در حال حاضر به 9/13 درصد رسیده است


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/6/5 :: ساعت 6:20 عصر )
    <   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]