سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تقوای الهی، اساس هر حکمتی است . [امام علی علیه السلام]
آرشیو اخبار مهرماه 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 30
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162756
    » درباره من
    آرشیو اخبار مهرماه 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» استاندار خواستار نظارت بیشتر بر توزیع کالا و تنظیم بازار شد

    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سازمان بازرگانی استان با توجه به فصل بازگشایی مدارس و نیز ماه مبارک رمضان باید نظارت بیشتری بر توزیع کالا و تنظیم بازار داشته باشد.

    حبیب‌الله دهمرده روز شنبه در جریان بازدید از سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان به ایرنا بیان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در این فصل نظارت بیشتر بر چگونگی عرضه کالا و خدمات مورد نیاز مردم و تنظیم بازار بسیار ضروری است.

    وی گفت: مهمترین نتیجه کنترل و نظارت بر قیمتها با هدف جلوگیری از کم‌فروشی و گرانفروشی افزایش رفاه و رضایت مندی مردم است.

    او ادامه داد: مسوولان بازرگانی استان باید نهایت تلاش خود را برای انتقال اطلاعات کالابرگ به مردم، نظارت بر نحوه توزیع کالاهای پرمصرف از جمله گاز مایع و افزایش تعداد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به کار گیرند.

    وی همچنین گفت: مسوولان حوزه بازرگانی می‌توانند با برنامه‌ریزی برای رفع موانع توسعه تجارت و مبادله‌های مرزی بین استان و کشورهای همسایه شرقی تلاش کنند.

    او افزود: برای تحقق این برنامه باید از مزیت و ظرفیتهای مرز به بهترین روش استفاده برد و در راه تقویت و رونق فعالیتهای تجاری استان با کشورهای افغانستان و پاکستان ضروری است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:57 صبح )
    »» نمایشگاههای فروش پاییزه در شهرهای سیستان و بلوچستان گشایش یافت

    رییس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان از گشایش نمایشگاههای فروش پاییزه کالا در شهرهای مختلف این استان خبر داد.

    ایرج حسن‌پور روز شنبه به ایرنا گفت: این نمایشگاهها با هدف تنظیم بازار در راستای کنترل و تثبیت قیمتها دایر شده است.

    وی بیان کرد: ثبات بازار به سبب تقارن ماه مبارک رمضان و فصل بازگشایی مدارس از جمله دیگر هدفهای گشایش نمایشگاه پاییزه است.

    او ادامه داد: این نمایشگاهها در شهرهای زابل، ایرانشهر، سراوان و خاش به مدت یک هفته برپا است.

    وی گفت: در هر یک از این نمایشگاهها غرفه‌هایی پیش‌بینی شده تا کالاهای مورد نیاز را با قیمتهای مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

    او افزود: کیف و کفش، نوشت‌افزار، انواع پوشاک مدارس، مرغ، لبنیات، تخم‌مرغ، خرما و روغن از جمله کالاهایی است که در این نمایشگاه به مردم عرضه می‌شود.

    رییس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برپایی اینگونه نمایشگاهها در فصلهای مختلف سال نقش موثری در تنظیم بازار و جلوگیری از گران فروشی دارد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:54 صبح )
    »» مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از همکاری اقتصادی با سریلانکا خبر داد

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار گفت: سریلانکا آمادگی خود را برای تولید پوشاک و بسته‌بندی چای در این منطقه اعلام کرد.

    محمدطاهر باقری‌زاده روز شنبه در گفتگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود:
    این آمادگی به دنبال سفر چند روز پیش یک هیات اقتصادی تجاری و بازرگانی مرتبط با سازمان منطقه آزاد چابهار به سریلانکا، از سوی صاحبان صنایع آن کشور اعلام شد.

    وی گفت: این هیات در سفر سه روزه خود به سریلانکا در بخشهای مختلف با سرمایه‌گذاران آن کشور از جمله مدیرعامل "شرکت تولید پوشاک فینکو گورپ" دیدار و گفتگو کرد.

    او افزود: این شرکت تولیدی با بیش از دو هزار کارمند میزان قابل توجهی از کالاهای تولید شده خود را به کشورهای اروپایی، آسیای میانه و دبی صادر می‌کند.

    وی بیان کرد: به لحاظ موقعیت بسیار باارزش جغرافیایی بندر چابهار ساخت کارخانه تولید پوشاک سریلانکایی در این منطقه تاثیر مهمی در کاهش هزینه‌های آن شرکت و افزایش اشتغال در چابهار دارد.

    او با اشاره به اینکه این شرکت پارچه‌های مورد نیاز تولید خود را از چین، ویتنام و پاکستان وارد می‌کند گفت: استفاده از پتانسیل‌های منطقه آزاد چابهار در صرفه‌جویی مسافت و زمان تحویل کالاهای این شرکت به کشورهای مقصد بسیار حائز اهمیت است.

    وی با بیان اینکه این شرکت موافقت خود را در مورد احداث یک کارخانه در منطقه آزاد چابهار اعلام کرده گفت: جهت بازدید از این منطقه طی چند هفته آتی هیاتی از سریلانکا به چابهار سفر خواهد کرد.

    مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: این هیات تاسیس انبار دپوی کالا و نیز مشارکت با سرمایه‌گذاران داخلی در راه‌اندازی یک کارخانه تولید پوشاک را مورد بررسی قرار خواهد داد.

    وی گفت: استفاده از منطقه آزاد چابهار در صادرات پوشاک این شرکت تولیدی سریلانکا، نقطه عطفی در سرمایه‌گذاری تولید پوشاک است.

    او افزود: همچنین هیات اقتصادی مرتبط با این سازمان در سفر به سریلانکا زمینه صادرات قیر "شرکت عایق اصفهان" به شرکت نفتی "سیلون" سریلانکا را از طریق بندر چابهار را فراهم کرده است.

    مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: هیات ایرانی در سفر به سریلانکا با تولیدکنندگان و صادرکنندگان بزرگ چای نیز دیدار و گفتگو داشت.

    باقری‌زاده با اشاره به اینکه این گفتگوها نتایج مطلوبی داشت افزود: پس از پایان ماه مبارک رمضان مدیرعامل "شرکت انور علی و پسران" که از بزرگترین تولید و صادرکنندگان چای در سریلانکا است از چابهار دیدن خواهد کرد.

    وی گفت: یکی از اهداف این سفر ساخت کارخانه بسته‌بندی چای در منطقه آزاد چابهار است.

    او افزود: از دیگر گفتگوهای انجام شده هیات تجاری و بازرگانی مرتبط با منطقه آزاد چابهار دیدار و گفتگو با رییس عالی اتاق بازرگانی سریلانکا بود.

    وی گفت: در این گفتگو اهمیت موقعیت جغرافیایی بندر چابهار، افزایش توان تخلیه و بارگیری اسلکه شهید بهشتی و تسهیلات در بخش صادرات و واردات کالا از سریلانکا و بالعکس و به سایر کشورها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

    او بیان کرد: در این مورد مدیر اتاق بازرگانی سریلانکا در جهت استفاده از مزیتهای بندر چابهار توجه خاصی نشان داد.

    مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: همچنین در ملاقاتی که این هیات با مدیر عامل شرکت اکسس که یکی از بزرگترین شرکتهای سریلانکا در قالب شرکتهای بین‌المللی، هلدینگ، مهندسی، انرژی، بازاریابی، مسافرتی و سیستمهای صنعتی است، مدیران این شرکت نیز به زودی سفری به منطقه آزاد چابهار خواهد داشت.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: هیات تجاری و بازرگانی مرتبط با این سازمان در مسیر بازگشت از کلمبو، در دبی نیز با یک مدیران شرکت ایرانی که در ساخت پروژه‌های بزرگ ساختمانی از جمله برجهای عظیم در دبی و کشورهای دیگر فعالیت دارد گفتگو کرده است.

    وی گفت: در این گفتگو شرکت مورد اشاره علاقه خود را جهت سرمایه‌گذاری در طرحهای مختلف بخش مسکن در منطقه آزاد چابهار اعلام کرده است.

    او افزود: با توجه به جهشی که در ساخت طرحهای مهم از جمله اتصال بندر چابهار به شبکه ریلی کشور، توسعه ظرفیت اسکله شهید بهشتی از دو به شش میلیون تن در سال و نیز انتقال گاز به این منطقه بوجود آمده، آینده منطقه آزاد چابهار بسیار خوب و نویدبخش است.

    وی با قدردانی از همکاری سفیر ایران در سریلانکا با هیات ایرانی مرتبط با سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار گفت: امیدواریم سطح همکاریهای اقتصادی دو کشور در زمینه‌های مختلف افزایش یابد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:45 صبح )
    »» سیستان و بلوچستان رتبه نخست اشتغال صنعتی را در کشور کسب کرد

    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان امسال رتبه نخست ایجاد اشتغال را در بخش صنعت کشور کسب کرد.

    حبیب‌الله دهمرده روز شنبه در جریان بازدید از سازمان صنایع و معادن سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین رشد صنعتی کشور با ‪ ۶/۹‬درصد مربوط به این استان بوده است.

    وی بیان کرد: صنعت‌ومعدن یکی از ظرفیت‌های نهفته و پنهان سیستان‌وبلوچستان محسوب می‌شود که سرمایه‌گذاری در این حوزه تاثیر فراوانی در توسعه استان و رفع محرومیت دارد.

    او گفت: ضعف زیرساختهای ارتباطی و خدماتی استان از جمله مهمترین موانع رشد و توسعه به ویژه در بخش صنعت و معدن است.

    وی تاکید کرد: دولت نهم با هدف بسترسازی مناسب برای توسعه متوازن در بخشهای مختلف سیستان و بلوچستان سرمایه گذاریهای کلانی انجام داده است.

    استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تخصیص بیش از ‪ ۶۰‬هزار میلیارد ریال اعتبار مختلف از مهمترین اقدامهای دولت عدالت محور برای توسعه این منطقه است.

    او اضافه کرد: این اعتبار بیش از ‪ ۳۳‬برابر مجموع هزینه‌های انجام شده پیش از پیروزی انقلاب اسلامی است.

    استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: توسعه و شکوفایی صنعتی و معدنی استان به کمک و تخصیص یارانه‌های مناسب به بخش خصوصی نیاز دارد.

    وی ادامه داد: اکنون سیستان و بلوچستان با مشکلات فراوانی چون دوری از مراکز صنعتی کشور، هزینه بالای بهره‌برداری، نبود زیرساختهای ارتباطی مناسب مانند راه‌آهن و جاده‌های ترانزیتی و کمبود نیروی متخصص صنعتی و معدنی روبه رو است.

    او ابراز امیدواری کرد که با اجرای کامل برنامه چهارم توسعه و تزریق اعتبارهای بیشتر بخش مهمی از این مشکلات برطرف شود



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:39 صبح )
    »» نیروهای مسلح مستقر در سیستان و بلوچستان رژه رفتند

    رژه یگانهای مسلح مستقر در سیستان و بلوچستان بمناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و تهاجم رژیم بعثی صدام روز شنبه در زاهدان برگزار شد.

    واحدهای نمونه نیروهای مسلح شامل لشکر ‪ ۸۸‬زرهی، تیپ مستقل ‪ ۱۱۰‬امام علی (ع) نیروی زمینی سپاه، نیروی مقاومت بسیج، انتظامی سیستان و بلوچستان و قرارگاه رسول اکرم(ص ) در این رژه شرکت داشتند.

    در این آیین که با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، مردم و مسوولان استان برگزار شد، نیروهای مسلح پس از پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با رژه در مقابل کلام‌الله مجید و تمثال مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آمادگی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

    نیروهای مردمی، یگانهای تکاوری ارتش، واحدهای موتوری انتظامی و نظامی به همراه چند دستگاه زره‌پوش، تانک به همراه آخرین تجهیزات و دستاوردهای صنایع دفاعی کشور در آیین رژه زاهدان شرکت داشتند.

    به گزارش ایرنا همچنین در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگانهای دریایی ، هوایی ، زمینی ارتش ،سپاه، بسیج و نیروی انتظامی از مقابل جایگاه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در چابهار ،رژه رفتند.

    دراین مراسم که فرماندهان نظامی و انتظامی یگانهای مختلف به همراه جمعی از مسوولان محلی از جمله امامان جمعه و فرمانداران چابهار و کنارک شرکت داشتند،امام جمعه چابهار در مورد شجاعت واقتدارنیروهای مسلح کشور سخنرانی کرد.

    حجت‌الاسلام " سید محمد موسوی " با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : بر خلاف میل دشمنان ایران اسلامی ، نسل امروز نیز ،نسل هشت سال دفاع مقدس است.

    وی خاطر نشان کرد : قدرت‌های عنکبوتی خیال می‌کردند نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام سستی است ، اما نمی‌دانستند بنیان این نظام قوی است و به کسی اجازه تجاوز نمی‌دهد.

    موسوی گفت: زلزله‌های مصنوعی دشمن نمی‌توانداین انقلاب را تکان دهد.

    وی به دسیسه‌های استبکار جهانی در ضربه وارد کردن به ملت غیور ایران و نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت : سربازان این مزر و بوم با ایمانی قوی تر و تجهیزاتی پیشرفته‌تر از گذشته ، آماده دفاع از سرزمین ملت ایران اسلامی است



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:25 صبح )
    »» ‪ ۳۸‬هزار تن گندم مازاد در سیستان خریدار

    مدیر جهاد کشاورزی زابل از خرید ‪ ۳۸‬هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان منطقه سیستان خبر داد.

    "رضا نجفی" روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت:
    این مقدار گندم توسط مراکز ثابت و سیار تعاون روستایی شهرستانهای زابل و زهک خریداری شده است.

    او بیان کرد: برای خرید این میزان محصول ‪ ۸۰‬میلیارد ریال به گندمکاران سیستانی پرداخت شد.

    وی ادامه داد: گندم خریداری شده به منظور ذخیره‌سازی و استفاده به سیلوهای سیستان و بلوچستان حمل شده است.

    به گزارش ایرنا، منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان تا پیش از بحران خشکسالی یک دهه اخیر به "انبار غله" کشور مشهور بود.

    سیستان در شرایط ترسالی ‪ ۱۵۰‬هزار هکتار زمین قابل کشت دارد.

    اکنون کشاورزی این منطقه به ورود مقطعی آب رودخانه هیرمند که از کوه‌های مرکزی افغانستان سرچشمه می‌گیرد وابسته است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/1 :: ساعت 11:4 صبح )
    »» ‪ ۱۱‬رشته جدید به رشته‌های دانشگاه علوم

    رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ‪ ۱۱‬رشته جدید امسال به مجموع رشته‌های این دانشگاه افزوده شد.

    دکتر "مسعود صالحی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:
    مجموع رشته‌های تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با احتساب این رشته‌های جدید به ‪ ۴۰‬رشته رسید.

    وی ادامه داد: امسال با پذیرش ‪ ۸۵۰‬دانشجوی تازه وارد دختر و پسر مجموع دانشجویانی که در این دانشگاه به تحصیل اشتغال دارند به حدود سه هزار نفر افزایش یافته است.

    او کارشناسی هوشبری، علوم آزمایشگاهی و کاردانی فوریتهای پزشکی را برخی از رشته‌های جدید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: پارسال به منظور ارتقا سطح کیفی آموزش و توسعه این دانشگاه ‪ ۱۶‬میلیارد و ‪ ۷۰۰‬میلیون ریال تجهیزات آموزشی خریداری شد.

    صالحی بیان کرد: استفاده از تجهیزات آموزشی نوین و فناوریهای جدید با هدف افزایش دانش و مهارت دانشجویان از مهمترین برنامه‌های امسال دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

    وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با توجه به نیاز سیستان و بلوچستان به متخصصان و پزشک نقش موثری در تربیت نیروی انسانی ایفا می‌کند



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/31 :: ساعت 1:31 عصر )
    »» امام جمعه زابل:دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید ارج نهاده شود
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    امام جمعه زابل گفت:فرهنگ جبهه و جنگ نقطه عطفی درتاریخ دفاع مقدس قرارگرفته است و نبایدفراموش شود.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه سیستان وبلوچستان حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی که درخطبه های این هفته نمازجمعه زابل سخن می گفت اظهارداشت : امروز دردنیا وحشت انحراف جوانان ازتوطئه های ننگین استکبارجهانی می رود و ترس ازبه فساد کشیدن جوانان در کشورهای جهان توسط این قدرت منفوراحساس می شود.

    وی تصریح کرد:در دنیایی که جوانان به بی دینی کشیده می شوند این فرهنگ جبهه و شهادت است که می تواند آنها را حفظ نماید و خوشبختانه و به یاری خداوند در کشورما با وجود این فرهنگ مقدس وپیروی مردم از ولایت فقیه توطئه های استکبار مرتبا ًخنثی می شود و چیزی جز رسوایی برای دولت بوش و نوکرانش نمی ماند.

    خطیب نمازجمعه زابل افزود : دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس باید ارج نهاده شود زیرا به ملت ما روحیه می دهد.

    امام جمعه زابل ادامه داد :ملت ما درسایه ایمان به خدا در جریان جنگ تحمیلی به خودباوری رسیدکه این مسئله هم به نفع ما بود و هم برای ملتهای جهان زیراباعث شدطلسم استکبارشکسته شود و می شود گفت اینها مواردی بود که به حزب الله نیرو داد که در دهان اسراییل تا دندان مسلح بزند.

    حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی افزود:الان آمریکادرجریان عراق آنچنان ضعیف شده که دست کمک به سوی ایران دراز کرده است ویکی ازدلایل قدرت نظام و کشورما اخلاص و توکل به خداست .

    وی همچنین بااشاره به ایام مبارک رمضان گفت:شرایط استجابت دعاشرایط خاصی است ویکی ازبهترین مواقعی برای استجابت دعاهای مومنان ماه مبارک رمضان است پس نباید این فرصتها را ازدست داد.

    خطیب نمازجمعه زابل همین طور از مردم خواست تا با توجه به بازگشایی مدارس و برگزاری جشن های نیکوکاری توسط کمیته امدادامام خمینی (ره)به هم نوعان وکسانی که نیازمندند کمک کنند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/31 :: ساعت 1:25 عصر )
    »» استاندار خواستار نظارت بیشتر بر توزیع کالا و تنظیم بازار شد
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اقتصاد و بازرگانی
    استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از بخشهای مختلف سازمان بازرگانی استان و دیدار با مدیران وکارکنان این سازمان خواستار نظارت بیشتر بازرسان سازمان بازرگانی بر نحوه توزیع کالا و تنظیم بازار شد.


    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان دکتر حبیب الله دهمرده گفت : باید جهت رفاه حال شهروندان استان ، دستگاههای نظارتی بطور مرتب از واحدهای صنفی بازدید نموده و از کم فروشی و گران فروشی در سطح بازار جلوگیری کنند.
    وی همچنین خواستار اعلام چند باره اطلاعات مربوط به کالابرگ ، نظارت بر نحوه توزیع کالا و گاز مایع و افزایش نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا شد.
    وی درادامه از مرز به عنوان یک فرصت اشاره کرد و گفت : برای افزایش مبادلات بازرگانی استان با کشورهای همسایه باید موانع توسعه تجارت و بازرگانی مرزی استان برداشته شده و از ظرفیت های تجاری منطقه استفاده بیشتری شود .
    ایرج حسن پور رئیس سازمان بازرگانی استان نیز در این بازید به وجود 2 هزار تاجر دراستان اشاره کرد که بیشتر با کشور پاکستان فراورده تجاری دارند .
    وی افزایش 83 درصدی واردات از مرزهای استان ، برگزاری کارگاههای آموزشی تجارت نوین برای تجار و برگزاری 18 نمایشگاه تا پایان سال جاری را از عملکردهای این سازمان عنوان کرد و گفت : بازرسان سازمان بازرگانی به منظور کنترل و تنظیم بازار بطورمنظم و هفتگی اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی استان می کنند .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/31 :: ساعت 1:13 عصر )
    »» امام جمعه زابل:ملت ایران با شجاعت تمام هر روز قله های جدیدی از پ
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    امام جمعه زابل گفت : شهدای مظلوم ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در راه خدا و برای دفاع از ارزشهای انقلاب و اسلام و دفاع ازملت مظلوم ایران باتقدیم جان با ارزش خود در این راه افتخار و عزت رابرای این مرز و بوم به ارمغان آورده و نشان دادند که هرگز زیر بار ظلم و ستم نخواهند رفت.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی که درآغازین روز از هفته دفاع مقدس درمراسم رژه نیروهای مسلح سخن می گفت اظهار داشت:ما از مقابله با آمریکا و جدایی از این قدرت منفور عزت داریم پس چرا باید وابسته به آمریکاباشیم .آنهایی که نوکری آمریکا را کرده اند دیدیم که چه سرنوشت شومی پیدا نمودند.

    وی تصریح کرد : هر کشوری که به آمریکا وابسته شد بیچارگی و بدبختی را باید تجربه نماید و بایدطعم زبونی را بچشد.

    امام جمعه زابل خاطرنشان کرد : ملت ما بدون وابستگی به این قدرت منفور توانست به خودکفایی برسد و این موضوع باعث بیداری ملت های آزاده در دنیا گردید .جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که بدون اتکای به کشورهای غربی کارکردن و روی پای خود ایستادن نشانه عزت و سربلندی است.

    حجت الاسلاو المسلمین طباطبایی افزود : ملت ما باشجاعت تمام هر روز قله های جدیدی از پیروزی و ترقی راطی می کند و امروز روز سرافکندگی اربابان صدام و روزی است که آنها هم باید همچون صدام به سرنوشت ننگین وی دچارشوند.

    وی بااشاره به نفرت ملتهای آزاده جهان ازدولت منفور بوش افزود : این دولت زبون دربین ملت آمریکا هم هیچگونه جایگاهی ندارد و باید گفت که باطل رفتنی است .

    وی تصریح کرد : به یاری خداوند تبارک و تعالی روز به روز برعزت و افتخار ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و باید گفت که امروزایران مقتدر و خود کفا جهانیان رابه اعجاب وا داشته است که می توان گفت ازمهمترین دلایل آن عدم وابستگی به شرق وغرب وتلاش جوانان ودانشمندان ایرانی درراه پیشرفت وخودکفایی می باشد و این را بدانید که شماملت ایران الگوی آزادی وآزادگی برای ملتهای جهان شده اید.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/6/31 :: ساعت 1:9 عصر )
    <   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]