سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
دادستان کل کشوردر زابل:در مقابله باشرارت ونا امنی با احدی تعارف - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162815
    » درباره من
    دادستان کل کشوردر زابل:در مقابله باشرارت ونا امنی با احدی تعارف - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» دادستان کل کشوردر زابل:در مقابله باشرارت ونا امنی با احدی تعارف
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    در مقابله باشرارت ونا امنی با احدی تعارف نداریم سرویس حقوقی
    دادستان کل کشور گفت :بدون تردید استان سیستان وبلوچستان زمینه برای تحول و رشد را دارد که یکی ازشرایط برای تحول و رشد برقرار ی امنیت می باشد.

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان آیت الله دری نجف آبادی که درگردهمایی مردم معتمدان ومسوولین منطقه سیستان سخن می گفت اظهارداشت : تهدیدها و آسیب ها مربوط به بیرون است در داخل کشور ممکن است که عناصری خود فروخته که ابزار دست بیگانگان شده اند ایجاد ناامنی کنند اما اگر مرزهای ما محکم باشد خود این مردم به عناصر ترور اجازه نا امنی و شرارت نخواهند داد و باید مرزها را دنبال کرد که آن هم به خاطر وجود کشورهای پاکستان و افغانستان و عدم کنترل درست مرز توسط آنهاست.

    وی ادامه داد : ما باید خودمان مرزهایمان را حفظ کنیم و می بایست مردم مجال و میدان به شرارتها و افراد شرور ندهند. منطقه باید برای اشرار نا امن باشد و باید اشرار بدانند که اینجا پناهگاهی برای آنها نیست .

    آیت الله دری نجف آبادی افزود :دستگاه قضائی با تمام قدرت با عوامل ناامنی و شرارت برخورد می کند و در این راه با هیچ کس هم شوخی ندارد و نخواهد داشت.

    دادستان کل کشور ادامه داد : مردم باید بعنوان خاکریز دوم و سوم عمل کرده و به نیروهای بسیجی٬ امنیتی و اطلاعاتی کمک کنند و باید به عناصرخود فروخته استکبار اجازه رخنه کردن را نداد.

    وی تصریح کرد :ما اجازه نمی دهیم این استان مامنی برای شرارت ٬ آدم ربایی ٬قاچاق سلاح و بار اندازی برای مواد مخدر باشد این مملکت٬ مملکت (امام زمان عج)است و شما مردم سیستا ن عاشقان اهل بیت عصمت وطهارت و ولایت فقیه بوده و هستید و باید از مرزها مراقبت کنید.

    وی ادامه داد : البته عزم دولت ٬مجلس و قوه قضائیه این است که گامهای اساسی برای رشد و توسعه دراین استان انجام شود که می توان ازآن جمله به احداث بزرگراهها ٬ انتقال گاز٬ راه آهن بم به زاهدان ٬ احداث چاه نیمه چهارم و نظایر این ها اشاره کرد.

    دادستان کل کشور افزود : امیدوارم که قوای سه گانه گرد و غبار محرومیت را از چهره این استان پربرکت و زر خیز که دارای مردمانی قانع و فداکار و غیرتمند هستند را زدوده و گامهای موثری دراین راه برداشته شود.

    دری نجف آبادی خاطرنشان کرد : نظرمسوولین نظام تامین امنیت با اسلحه نیست بلکه بر حضور و مشارکت و بیداری و هوشیاری مردم است بکاربردن اسلحه برای زمانی است که به قول معروف کارد به استخوان برسد ما تا ناچار نشویم برخورد خشن و تند نخواهیم کرد.

    وی ادامه داد:ما در مقابله باشرارت ونا امنی با احدی تعارف نداریم و به صراحت می گوییم که در این مملکت هیچ پناهگاه امنی برای اشرار نیست .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/6/18 :: ساعت 1:51 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]