سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترینِ فریضه ها و واجب ترین آنها بر انسان، شناخت پروردگار و اقرار به بندگی اوست . [امام صادق علیه السلام]
سرمربی تیم کبدی زابل : در حساب هیئت کبدی حتی ?? هزار تومان نیست - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 65
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162856
    » درباره من
    سرمربی تیم کبدی زابل : در حساب هیئت کبدی حتی ?? هزار تومان نیست - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» سرمربی تیم کبدی زابل : در حساب هیئت کبدی حتی ?? هزار تومان نیست
    تیم کبدی زابل به دلیل نداشتن بودجه به جای پزشک از شکسته بند محلی استفاده می کند مربی تیم ملی کبدی ایران و سرمربی کبدی زابل گفت : کبدی از ورزش های قدیمی وبومی خاص منطقه سیستان بوده و برای مردم این منطقه نامی بسیار آشنا دارد و بازیکنان این رشته در شهرستان زابل ازمدعیان قهرمانی دراین رشته اند.

    مقدم بقادر گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان افزود : در حال حاضر این ورزش بعنوان یک رشته ورزشی و دارای فدراسیون? مستقل گردیده است و در بین فدراسیون های کشور از لحاظ سطح رشد مقام چهارم را به خود اختصاص داده است.

    وی اظهار داشت : نباید به این سادگی از این ورزش قهرمان پرور گذشت و به آن اهمیت نداد. باید قهرمانان این رشته ورزشی که همواره پرچم پرافتخارایران را در میادین ورزشی اعم ازجهانی و دیگر میادین به احتزاز در می آورند مورد حمایت قرار داد.

    این مدرس فدراسیون کبدی کشور اذعان داشت : تیم کبدی شهرستان زابل باداشتن چندین عنوان قهرمانی آسیایی و جهانی و ?? بازیکن دعوت شده به تیم ملی از افتخارات منطقه سیستان است ولی متاسفانه درحال حاضر بصورت خودجوش به گونه ای که از هیچ جایی حمایت نمی شود به تمریناتش ادامه می دهد.

    مقدم بقا تصریح کرد : درحساب هیئت کبدی این شهرستان حتی ?? هزار تومان نیست و بازیکنان این تیم به سختی تمرین می کنند اما با تمام این سختی هاعلاقه به این منطقه و ورزش کبدی باعث شده که همچنان استوار و مدعی قهرمانی در این رشته باشند.

    وی بیان کرد : مسوولان این شهرستان باید فکری برای این ورزش قهرمان پرور بکنند. این تیم تنها تیمی است که از استان در لیگ برتر وجود دارد و باید آن را دریابند.

    مربی تیم ملی ایران و سرمربی تیم کبدی گفت : تا این تیم ازهم نپاشیده باید فکری به حال آن کرد.

    وی ادامه داد : این تیم به قدری قوی است که هرساله در بازی های داخلی و خارجی از میان بازیکنانش نماینده دارد.

    مقدم بقا تصریح کرد: بازیکنان این تیم به لحاظ فنی درسطح بسیار بالایی قرار دارند به گونه ای که هربازیکنی که ازتیم های دیگر در ترکیب تیم کبدی زابل قرار گیرد می تواند جزو بازیکنان تیم ملی باشد.

    وی که بعنوان اولین مربی بین المللی کبدی ایران مطرح است ادامه داد : ما تا کی باید بدنبال مسایل حاشیه ای بپردازیم . تیمی دراختیارمن است که باید?? ساعته به آنها تمرین بدهم و آنها را برای مسابقات آماده کنم . فردی که با ما تمرین می کند نباید منبع درآمدی داشته باشد؟ تا با فکری راحت به تمرینش ادامه بدهد؟ وی افزود : دعوت نامه هایی ازتیم های بزرگ مثل ژاپن? هند و دیگر تیم های مطرح جهان برای بازی با آنهاداشته ایم ولی بدلیل مشکلات مالی وعدم داشتن بودجه و اعتبار لازم نتوانسته ایم با آنها بازی کنیم.

    وی اظهار داشت : تیم کبدی زابل هیچ گونه امکاناتی برای تمرین ندارد و هیچ کس هم به فکر این تیم قهرمان پرورکه افتخارات بسیاری را برای سیستان کسب کرده نیست.

    وی افزود : در تمرینات تیمی مامصدومیت بسیار زیاد است و متاسفانه به جهت نداشتن هزینه های اورژانس مرتباْ باید از شکسته بند محلی که گاها ْتیم را یاری می نماید استفاده کنیم.

    سرمربی تیم کبدی زابل و مربی تیم ملی کبدی ایران گفت : انتظار ما از مسوولان این شهرستان این است که بازیکنان این تیم که باتمام توان برای حفظ این تیم درلیگ برتر که بعنوان تنها نماینده استان در بین تمام تیم های ورزشی است تلاش می کنند را حمایت نمایند . این تیم بازیکنانی بسیار فنی و دعوت شده به تیم ملی دارد و عناوین قهرمانی زیادی درسطح جهانی و آسیایی را به خود اختصاص داده است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/26 :: ساعت 8:42 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]