سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]
همایش جشن ازدواج مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان برگزار شد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 42
  • بازدید دیروز: 65
  • مجموع بازدیدها: 162833
    » درباره من
    همایش جشن ازدواج مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان برگزار شد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» همایش جشن ازدواج مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان برگزار شد

    نخستین همایش جشن ازدواج مددجویان سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

    به گزارش ایرنا در این چارچوب جشن ازدواج ‪ ۲۵‬زوج از مددجویان و نیز فرزندان خانواده‌های تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرهای استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

    رییس ستاد ازداوج در سازمان بهزیستی دیشب در این مراسم گفت: سازمان بهزیستی با مشارکت‌های مردمی به ویژه خیرین تمام توان و تلاش خود را برای کمک به امر ازدواج بکار گرفته است.

    حسن مدیحی افزود: احسان بزرگترین و باارزشترین خدمت است که انسان می تواند در زمان حیات خود از آن بهره گیرد.

    وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فیاض بخش رییس اسبق سازمان بهزیستی گفت: این شخصیت با تمام وجودش همواره کمک به نیازمندان جامعه را مورد توجه قرار داد.

    رییس خانه خیرین کشور و ستاد ازدواج سازمان بهزیستی افزود: در این سازمان همه همکاران با توکل به خداوند متعال و الهام از دین بزرگ اسلام در راستای خدمت به نیازمندان جامعه، سالم خدمت، سالم فکر و سالم حمایت می‌کنند.

    مدیحی گفت: ازدواج اهمیت به سزایی در حفظ سلامت جامعه دارد و با دوری کردن از برخی تجملات، امر ازدواج بیش از پیش نیاز است مورد توجه خانواده‌ها و مسوولان قرار گیرد.

    در این مراسم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان چابهار طی سخنانی به اهمیت و جایگاه ازدواج از نگاه اسلام پرداخت.

    حمیرا ریگی با اشاره به اینکه هزینه‌های برگزاری این جشن از محل مشارکت مردمی، خیرین، معتمدین و سازمانها از جمله منطقه آزاد چابهار تامین شده گفت: امیدواریم با مشارکت مردمی، خیرین و مسوولان استان، سازمان بهزیستی بتواند قدمهای موثری در راه خدمت به نیازمندان بردارد.

    در این مراسم نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چابهار نیزدر مورد فلسفه ازدواج در اسلام سخنانی ایراد کرد.

    به گزاش خبرنگار ایرنا همزمان با جشن ازدواج مددجویان بهزیستی سیستان و بلوچستان با حضور معاون مشارکتهای مردمی و امور حقوقی سازمان بهزیستی کشور، هیات همراه، مدیران کل بهزیستی و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان نخستین لنج صیادی "تعاونی بهزیست صید" در بندر کنارک به آب انداخته شد.

    این لنج صیادی با چهار میلیارد و ‪ ۵۰۰‬میلیون ریال از محل تسهیلات بنگاههای اقتصادی کوچک زودبازده با مشارکت بهزیستی و بانک ملت ساخته شد که در اختیار اعضای ‪ ۶۰‬خانواده تحت پوشش بهزیستی است.

    همچنین در سفر معاونین و مدیران‌کل سازمان بهزیستی کشور به چابهار ‪۲۰۰‬ واحد مسکن ساخته شده مددجویان بهزیستی در شهرهای سیستان و بلوچستان به صورت نمادین در شهر بندری چابهار به بهره‌برداری رسید.

    از دیگر برنامه‌های سفر معاون سازمان بهزیستی و هیات همراه به چابهار نشست تخصصی با شرکت مدیران کل بهزیستی در اداره‌کل شیلات بود.

    در این نشست سیاستهای کلی سازمان بهزیستی در موضوعات اشتغال، کارآفرینی مشارکت مردمی، توسعه مراکز غیردولتی، راه‌اندازی کلینیک اشتغالزایی و ارتقا کارگاههای تولیدی در سراسر کشور مطرح شد.

    در مراسم نخستین جشن ازدواج مددجویان سیستان وبلوچستان که بابرنامه‌هایی شاد از جمله اجرای نمایش و موسیقی محلی همراه بود به هر زوج ‪ ۷۰‬میلیون ریال از سوی بهزیستی به صورت نقدی، ‪ ۳۰‬میلیون ریال غیرنقدی شامل فرش ‪۱۲‬ متری و سکه بهار آزادی از سوی خیرین و نیز یک میلیون ریال از سوی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی اهدا شد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/6/14 :: ساعت 10:10 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]