سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
راهپیمایان زاهدان: روزقدس رساندن ندای مظلومیت فلسطین به‌گوش جهان - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 12
  • مجموع بازدیدها: 162536
    » درباره من
    راهپیمایان زاهدان: روزقدس رساندن ندای مظلومیت فلسطین به‌گوش جهان - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» راهپیمایان زاهدان: روزقدس رساندن ندای مظلومیت فلسطین به‌گوش جهان

    مردم زاهدان با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز قدس را روز ندای مظلومیت ملت فلسطین دانستند.

    برخی از آنان در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا اعلام داشتند: روز قدس فرصت مغتنمی برای حضور همه جانبه مسلمانان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم اشغالگر قدس است.

    آنان افزودند: باتمام وجود از آرمانهای امام خمینی(ره) و ارزش‌های معنوی آن که در راستای عدالت، وحدت و خود محوری است تا ابد دفاع خواهند کرد.

    همچنین آنان با تاکید بر حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از ملت فلسطین بر ضرورت حفظ حق و قوق از دست رفته مردم این کشور تاکید کردند.

    یک دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان در این خصوص می‌گوید: اطلاع رسانی روز قدس نباید به راهپیمایی محدود شود بلکه باید ماهیت مقاومت مردم فلسطین و ددمنشی رژیم اسراییل را روشن ساخت.

    "حسین رخشانی" افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران همواره در راه دفاع از حقوق از دست رفته این کشور فعالیت‌های چشمگیری انجام داده اما این امر نباید تنها مختص ایران باشد.

    او ادامه داد: ره‌آورد انسجام اسلامی و وحدت مسلمانان، آزادی قدس شریف از تسلط صهیونیستهای اشغالگر فلسطین است.

    وی تاکید کرد: مردم ایران باید همواره با حضور گسترده در صحنه‌های حساس روز جهانی قدس از جمله راهپیمایی، دولت را در راه رسیدن به سیاست‌های بشردوستانه خود یاری کنند.

    شهروند دیگری گفت: دنیای امروز مبتنی بر آزادی رای برای آحاد بشریت به عنوان یکی از محور اصلی مردمسالاری است بنابراین مدعیان حقوق بشر و آزادی باید شرایطی را در فلسطین و سرزمینهای اشغالی فراهم آورند که مردم آزادانه در انتخاباتی سرنوشت خود را تعیین کنند.

    "ایوب کرد" بیان کرد: متاسفانه آمریکا و غرب در مورد قضیه فلسطین مواضعی دوگانه و تفرقه‌افکنانه اتخاذ می‌کنند و با وجود انتخابات قانونی با حضور ناظران خارجی دولت مردمی اسماعیل هنیه را که با رای مردم انتخاب شد، به رسمیت نمی‌شناسند.

    او تاکید کرد: این دولت چون برآمده از رای مردم فلسطین و مخالف سیاستهای نژادپرستانه صهیونیستها است ، با کارشکنی و تحریمهای گسترده استکبار رو به شده است.

    "غلامعلی زرگر" یکی دیگر از راهپیمایان زاهدانی اظهار داشت: هر روز که می‌گذرد وحشی‌گری اشغالگران بر همگان آشکارتر می‌شود چنانکه امروز نیز خبرهای خوبی در ارتباط با اوضاع فلسطین شنیده نمی‌شود.

    وی گفت: ماهیت نظام مبتنی بر استعمار و استکبار کشتار و قتل است به همین سبب قتل عام ملت عراق توسط آمریکا و کشتار مردم فلسطین بدست صهیونیستها همسان و شبیه با هم انجام می‌شود.

    یکی از برنامه‌سازان صدا و سیمای زاهدان گفت: ابعاد معنوی روز جهانی قدس آنقدر وسیع است که در قالب هیچ جمله‌ای نمی‌توان آن را بیان کرد.

    "محمد جهانتاب" افزود: مردم فلسطین با تکیه بر غیرت و پایداری و رهنمودهای عالی دین مبین اسلام در مقابل ظلم و استبداد صهیونیست ها در طول این مدت بخوبی ایستادگی کرده‌اند.

    استاندار سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس نشانه حمایت از مردم ستمدیده فلسطین است.

    "حبیب‌الله دهمرده" روز جهانی قدس را روز حمایت از مردم مظلوم و محروم فلسطین و مبارزه با زیاده خواهی‌های رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد:
    برنامه‌ریزی برای مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ توسط مسوولان ضروری است.

    او افزود: مردم سیستان و بلوچستان برای ایجاد وحدت و حل موضوع فلسطین همواره یکدل و یکپارچه در راهپیمایی روز قدس حضور گسترده‌ای داشته‌اند.

    وی یادآور شد: برخی کشورها برای شرکت گسترده ایرانیان در راهپیمایی روز جهانی قدس شیطنت‌هایی کرده‌اند، اما باز هم این کار مقدس با هوشیاری ایرانیان خنثی شد.

    دهمرده گفت: مردم فلسطین بیش از هر زمان دیگر نیاز به حمایت دارند چون بیش از گذشته زیر فشار سیاسی استکبار جهانی قرار گرفتند.

    وی افزود: ایستادگی فلسطینیان و ارایه کمک‌های کشورهای اسلامی و عربی به این ملت موجب آزادی قدس از اشغال صهیونیست‌ها می‌شود



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( جمعه 86/7/13 :: ساعت 8:32 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]