سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم دنیا در کار دنیا دو گونه‏اند : آن که براى دنیا کار کرد و دنیا او را از آخرتش بازداشت ، بر بازمانده‏اش از درویشى ترسان است و خود از دنیا بر خویشتن در امان . پس زندگانى خود را در سود دیگرى دربازد . و آن که در دنیا براى پس از دنیا کار کند ، پس بى آنکه کار کند بهره وى را از دنیا بسوى او تازد ، و هر دو نصیب را فراهم کرده و هر دو جهان را به دست آورده ، چنین کس را نزد خدا آبروست و هر چه از خدا خواهد از آن اوست . [نهج البلاغه]
با حضور استاندار سیستان وبلوچستان :از مدال آوران المپیاد ایرانیا - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 40
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162766
    » درباره من
    با حضور استاندار سیستان وبلوچستان :از مدال آوران المپیاد ایرانیا - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» با حضور استاندار سیستان وبلوچستان :از مدال آوران المپیاد ایرانیا
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس ورزشی
    طی مراسمی که از سوی اداره کل تربیت بدنی سیستان و بلوچستان در مهمانسرای ورزشی صالحین زاهدان برگزار شد از 18 ورزشکار استان سیستان و بلوچستان که در اولین المپیاد ورزشی ایرانیان موفق به کسب مدال شده بودند با اهدای لوح و جوایز نقدی قدردانی شد.
    همچنین از 6 نفر ازمربیان استان که تیمها و ورزشکاران آنها دراین المپیاد مدال کسب کردند تجلیل شدند .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان در اولین المپیاد ورزشی ایرانیان عباس شیبک در رشته بوکسینگ طلا ، احمد غلامی در رشته کشتی فرنگی نقره و عبدالباسط کرد سالارزهی در بوکس ، عباس صنایعان و ایمان آتش در تکواندو ، عبدالحمید گمشادزهی در موی تای وتیم کبدی بانوان استان برنز کسب کردند .
    صفورا یادی مقدم مربی تیم کبدی بانوان و عباس صنایعان ، محمد علی یوسفی ، حمید رضا رسولی ، محمد رضا سلیمانی وحسین ثوری مربیان تیمهای تکواندو ، کیک بوکسینگ ،موی تای ، کشتی فرنگی و بوکس نیز بعنوان مربیان نمونه جوایز خود را دراین مراسم دریافت کردند .
    حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه زاهدان دراین مراسم ضمن قدردانی از افتخار آفرینان المپیاد ایرانیان در مورد تاثیرات ورزش بر سلامتی جسم سخنرانی کرد.
    استاندار نیز با اشاره به اینکه بودجه های لازم برای تکمیل پروژه های ورزشی استان از ردیف اعتبارات ملی تامین خواهد شد افزود :عقب ماندگی تاریخی استان در تمامی زمینه ها وجود دارد و کارکرد مناسب و گذر زمان می تواند این مشکل رابرطرف سازد .
    دکتر دهمرده گفت: با تکمیل پروژههای اقتصادی بزرگ در سیستان و بلوچستان مشکل ورزش نیز در خصوص فعالیت حرفه ای حل خواهد شد وی همچنین به حمایت ویژه از قهرمانان ورزش استان تاکید کرد .
    مدیرکل تربیت بدنی استان نیز در مراسم تجلیل از مدال آوران ومربیان نمونه المپیاد ایرانیان گفت : المپیاد ایرانیان فرصت مناسبی برای شکوفا شدن استعدادهای ورزشی است واین فرصت ورزش را متحول می سازد .
    شاهوزهی از رویکرد جدید المپیاد دردوره آتی خبر داد و افزود: دوره بعدی المپیاد ایرانیان در سه رده سنی بزرگسالان ، جوانان ونوجوانان برگزار می شود .
    وی از مسئولین هیاتهای ورزش خواست برای دوره آینده المپیاد برنامه ریزی بهتری داشته باشند چرا که انتظارات بیش از اینهاست .
    گفتنی است همه ساله درماه مبارک رمضان طی مراسمی توسط اداره کل تربیت بدنی از روسا ، نایب روسا ودبیران هیاتهای ورزشی استان تجلیل می شود که این مراسم شب گذشته همزمان با مراسم تجلیل از مدال آوران ومربیان نمونه المپیاد ایرانیان برگزار شد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/7/10 :: ساعت 10:11 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]