سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ کس چیزى را در دل نهان نکرد ، جز که در سخنان بى اندیشه‏اش آشکار گشت و در صفحه رخسارش پدیدار . [نهج البلاغه]
استاندار از شهرهای ایرانشهر وو خاش بازدید کرد. - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162767
    » درباره من
    استاندار از شهرهای ایرانشهر وو خاش بازدید کرد. - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» استاندار از شهرهای ایرانشهر وو خاش بازدید کرد.
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس اجتماعی
    دکتر حبیب الله دهمرده استاندار سیستان و بلوچستان بدون هماهنگی و اطلاع قبلی وارد شهرستان خاش شد .
    استاندار دراین سفر علاوه بر بازدید از طرحهای مختلف اجرا شده و یا در حال اجرای شهرستان خاش با علما، مسئولان نخبگان وخانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان دیدار نمود .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر دهمرده در بدو ورود به شهر ستان خاش با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی و 8 سال جنگ تحمیلی ادای احترام کرد.
    استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در نشست شورای اداری شهرستان خاش با تاکید بر خدمت بدون ریا مسئولان خطاب به آنان گفت: با گفتن زنده باد و مرده باد امکان رشد و توسعه استان فراهم نمی گردد.
    حبیب الله دهمرده با بیان اینکه اساس کار مسئولان باید خدمت صادقانه به خلق خداوند باشد افزود : مسئولان باید از فرصتهای به دست آمده به بهترین وجه ممکن استفاده کنند .
    وی اظهار داشت : دولت نهم شرایط مناسب خدمتگزاری به مردم را فراهم کرده است .
    وی از استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک کارگاهی بزرگ یاد کرد که هیمشه ایام فعال بوده و افراد آن دائم مشغول کار و فعالیت هستند.
    استاندار اختصاص 50 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی، اجرای پروژه های گازرسانی ، راه ترانزیتی، راه آهن ، توسعه بندر شهید بهشتی ، اجرا و در دستور کار بودن 30 سد بزرگ ٬توسعه مراکز علمی و آموزش عالی و خیلی از موارد مشابه دیگر را بیانگر توجه ویژه دولت به منطقه محروم سیستان و بلوچستان بیان کرد .
    دکتر دهمرده تصریح کرد : هیات دولت دراستان 66 مصوبه و 121 توافقنامه داشته که 100 درصد این مصوبات اجرایی شده است.
    وی با اشاره به سفر خبرنگاران به استان گفت : به دلیل وسعت سیستان و بلوچستان در سفر چها روزه خبرنگاران امکان بازدید از تمام پروژه های در دست اقدام فراهم نشد که این امر نشان دهنده میزان و حجم عظیم انجام پروژه های مختلف در این استان است.
    استاندار سیستان وبلوچستان در دیدار با خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان خاش با گرامی داشت هفته دفاع مقدس سربلندی و عزت ایران اسلامی را نتیجه خون پاک شهیدان و ایثارگری های جانبازان و ایثارگران عنوان کرد .

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا ) منطقه سیستان وبلوچستان دکتر حبیب الله دهمرده از شهداء، جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان به عنوان اسوه های بارز و برجسته استقامت ، شجاعت و پایمردی یاد نمود.
    معاون سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار با تقدیر از توجه استاندار به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت : استاندار به همراه دیگر مسئولان ومدیران کل با حضور در منازل و نشستهای متعدد با بیش از 1500 نفر از خانواده های معظم شهیدان جانبازان وایثارگران دیدار داشته است .

    رئیس اداره بنیاد و امورایثارگران خاش نیز در این دیدار از وضعیت خانواده های معظم شهداء ،جانبازان وایثارگران واقدامات انجام شده این اداره گزارشی ارائه نمود .

    درخاتمه از خانواده های معظم شهداء ، ایثارگران و جانبازان با اهدای هدایای تجلیل شد .
    سرویس اجتماعی
    استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با نخبگان شهرستان خاش ضمن تاکید بر راه اندازی اتاق های فکر در دستگاههای دولتی و استفاده از نقطه نظرات دانشمندان، فرهیختگان و افراد نخبه گفت: مسئولان باید از چاشنی های عقل، علم و عزم برای موفقیت خود بهره ببرند .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر حبیب الله دهمرده افزود : آدم عاقل کسی است که خود را درعقل دیگران شریک بکند.
    وی اظهار داشت : اعتقاد من بر این است استعدادها در محیط آرام شکوفا می شوند و درمحیط منتشنج از بین می روند .
    دکتر دهمرده تصریح کرد : همه افراد باید درعرصه کار دخالت داشته باشند و احساس کنند که سرنوشتشان به دست خودشان سپرده شده است.
    استاندار گفت : توسعه پایدار با عناصر مهم دانایی محوری و رفاه نسبی در جامعه میسر می گردد.
    وی ادامه داد : مسئولین دانشگاهها و ادارات آموزش و پرورش استان باید از اساتید و معلمان دلسوز و تحصیلکرده و کارشناس در جهت رشد و تعالی فرهنگ و آموزش عالی استفاده کنند .
    استاندار سیستان و بلوچستان همچنین در دیدار با علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان خاش نیز گفت: علما و روحاینون بستر ساز امنیت، رشد وتعالی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و بومی، رواج دهند وحدت و همبستگی اسلامی دربین آحاد جامعه و خنثی کننده شبیخون های فرهنگی دشمنان هستند.
    دکتر حبیب الله دهمرده با اشاره به توطئه های دشمنان وفعالیت برخی عناصر دست نشانده استکبار جهانی درمنطقه بیان کرد : علما با شناسایی عناصر دشمن و تبیین ارزشهای اسلامی ریشه های وحدت و وفاق ملی را در منطقه بگسترانند .
    وی باتاکید بر نقش ارزنده علما در آگاه سازی مسایل مادی و معنوی و جایگاه والای آنان دربین افراد جامعه انعکاس عملکرد و فعالیت های دولت درمنطقه را از طریق تریبون های نماز جمعه، جلسات درسی، محافل علمی، وابدی ودیدارهای مردمی خواستار شد.
    استاندار دراین سفر از چندین طرح اجرا شده و یا در حال اجرای شهرستان خاش باز دید کرد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/7/8 :: ساعت 9:59 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]