سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمتی نیست جز به همراه عصمت . [امام علی علیه السلام]
سردار محمد غفاری:عدم وجود دفاع را برای ملت ایران نمی توان تصور ک - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 40
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162766
    » درباره من
    سردار محمد غفاری:عدم وجود دفاع را برای ملت ایران نمی توان تصور ک - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» سردار محمد غفاری:عدم وجود دفاع را برای ملت ایران نمی توان تصور ک
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس سیاسی سردار محمد غفاری فرمانده انتظامی و قرارگاه عملیاتی فتح استان در پاسخ به این سوال که اگر دفاع ملت ایران نبود اظهار داشت : در 8 سال دفاع مقدس قطعا یکی از مهمترین عناصر قدرت ایران حضور مردم با ایمان و متدین در عرصه ٬علی رغم مشکلات مالی ، اقتصادی ، تجهیزات نظامی بود .
    وی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،ادامه داد: با توجه به ایمان و دینداری و دین باوری و رهبری الهی تصویر غیر از حضور مردم در صحنه نمی توان داشت و سرنوشت کشورهای افغانستان و عراق را برای ایران پیش بینی کرد.
    وی گفت : تجربه حکومت های قبل از انقلاب نشانگر این واقعیت است که زمانی به مردم فراخوان داده شده و از آنان در بحران ها استفاده شده نتیجه گرفته اند و زمانی که مردم از عرصه حذف شدند و تنها به ارتش تکیه شده است کشور را به باد داده اند که نمونه بارز آن جنگ جهانی اول و دوم است.
    سردار غفاری افزود: حضور نظامند مردم در صحنه ازطریق نیروهای چریکی عنصر اصلی پیروزی و پشتوانه ی قوی نظام بود.
    وی در مورد تهدیدات استکبار و ادعای آن اظهار داشت: با ارزیابی شرایط داخلی ، منطقه ای و بین المللی ایران ٬ هر گونه تجاوز از سوی آمریکا و نیروهای ناتو درایران٬ تا 15 سال آینده منتفی است .
    وی ادامه داد: خوشبختانه ایران در حال حاضر از رهبری بی نظیر و انسجام بین قوا ، پشتوانه قوی مردمی ، دیندار ، تجریه 8 سال جنگ ، ارتش و سپاه پاسداران قدرتمند ، حضور بیش از 19 میلیون بسیجی و حمایت های داخلی و خارجی و بین المللی برخوردار است و یک کشور قدرتمند به حساب می آید.
    فرمانده انتظامی و قرارگاه عملیاتی فتح استان خاطر نشا ن کرد: هر گاه ملت ایران موفقیت بین المللی را تجربه کند و یا در اجلاسیه مشارکت داشته باشد دشمنان تلاش می کنند تا افکار عمومی را تحت تاثیر قراردهند و مسائل ایران را پر رنگ جلوه دهند.
    سردار غفاری در مورد احتمال حمله افزود: به لحاظ پیشرفت های ایران شرایط حمله غیر ممکن می شود و جنگ 8 ساله آمریکا و کشورهای غرب با تلاش و حمایت های بی دریغ از رژیم صدام نتوانستند به موفقیت نایل شوند و در افغانستان وعراق و سرنگونی دولت حماس ناکام ماندند .
    وی ادامه داد: در سال 82 کشور آمریکا در اوج اقتدار گرایی بعد از حادثه 11 سیپتامبر قرار داشت اما نتوانست به کشور ایران حمله کند و هیچ اجماعی درمورد جمله به ایران وجود ندارد و رئیس جمهور ایران به بهترین شکل حاضر می شود و سیاست های آمریکا را به چالش می کشد و حتی در آژانس در سال 82 ما اجماع بر علیه ایران ندیدم.
    سردار غفاری با تاکید بر اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال حاضر در شرایط اقتصادی نابسامانی به سر می برد افزود: حمله به ایران در حال حاضر قابل تصور نیست ٬در 8 سال جنگ ما جنگ را در شرایطی آغاز کردیم که وضعیت ارتش ، سپاه ، سیاست داخلی نابسامان بود و ما در حداقل امکانات قرار داشتیم اما به سه عامل ، رهبری الهی ، وحدت و یکپارچگی و ایمان و تقوای الهی به پیروزی رسیدیم .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 10:33 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]