سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خود رأی، در خطا و اشتباه فرو می افتد . [امام علی علیه السلام]
کارگاه توجیهی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی – کاربردی - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 16
  • مجموع بازدیدها: 162743
    » درباره من
    کارگاه توجیهی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی – کاربردی - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» کارگاه توجیهی تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه جامع علمی – کاربردی
    خبرگزاری دانشجویان ایران - سیستان و بلوچستان

    سرویس دانشگاهها
    بنا به اهمیت و ضرورت ارتقاء اثر بخشی آموزشهای عالی در راستای تحقق اشتغال کشور و با عنایت به اهمیت بهره گیری از توان علمی و ظرفیت های کاربردی – تخصصی دانشگاه جامع علمی – کاربردی بعنوان متولی نظام آموزش عالی علمی – کاربردی کشور درتامین نیروی انسانی متخصص و کارآمد بین دانشگاه جامع علمی – کاربردی و وزارت کار وامور اجتماعی تفاهم نامه ای منعقد گردید .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،درهمین راستا دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استانی سیستان و بلوچستان جلسه ای را با حضور روسای مراکز تحت نظارت خود و سرپرست سازمان کار و امور اجتماعی استان و رئیس اداره اشتغال و سرمایه گذاری استان در محل واحد برگزار نمود.
    سلجوقی رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی واحد استانی ضمن آروزی قبولی طاعات وعبادت جمع حاضر به معرفی مختصری در خصوص دانشگاه جامع علمی – کاربردی پرداخت و افزود : سال گذشته چنین تفاهم نامه ای را دانشگاه با صندوق مهر امام رضا(ع) داشته و همچنین با اشاره به بیشترین جذب سهم آموزش عالی درسطح استان توسط دانشگاه جامع علمی – کاربردی که مبلغی معادل 3 میلیارد ریال بوده نسبت به موفقیت لازم در زمینه جذب اعتبار درنظر گرفته شده درتفاهم نامه جدید بین دانشگاه و وزارت کار و امور اجتماعی و همچنین با توجه به نرخ بیکاری در استان اظهار امیدواری نمودند و برای رسیدن به این هدف همکاری مجدانه مراکز تحت نظارت خود را درخصوص راهنمائی و مشاره فارغ التحصیلان خواستار شد .
    درادامه عرب سرپرست سازمان کار و امور اجتماعی استان با بررسی تعهدات طرفین قرارداد موجود درتفاهم نامه منعقده ، خاطرنشان نمودند در پذیرش طرحها هیچگونه محدودیتی نیست و آمادگی وزارت مربوطه جهت ارائه هر گونه همکاری لازم را اعلام نمودند .
    ایشان مهمترین بحث موجود درتفاهم نامه مذکور را بحث آموزش متقاضیان کسب و کار اعلام نمودند .
    سرابندی ریاست اداره اشتغال و سرمایه گذاری سازمان کار و امور اجتماعی استان در خصوص روند و نحوه بررسی طرحهای ارائه شده از سوی دستگاه متقاضی توضیحاتی را ایراد نمودند و جهت تسهیل در روند اجرای کار ، معرفی بانک عامل طرف قرارداد را از سوی دانشگاه خواستار شدند .
    رئیس واحد استانی در زمنیه آموزش متقاضیان کسب و کار به ارائه واحد کار آفرینی بعنوان یکی از دروسی که دانشجوی نظام علمی – کاربردی مستلزم گذراندن آن می باشد اشاره و بر تدوین منابع درسی بر اساس پتانسیل های استان نیز تاکید نمود .
    ایشان با اشاره به مدت تفاهم نامه که تا پایان برنامه توسعه چهارم می باشد اطلاع رسانی مفید و بهینه به مخاطبین این تفاهم نامه که اولین و بنیادی ترین گام در بهره گیری ازموقعیت بوجود آمده در تربیت نیروی متخصص و کارآمد مورد نیاز بازار کار را وظیفه اصلی مراکز اعلام نمود و هر چه فعال تر عمل نمودن را در این زمینه نشان دهنده کاربردی بودن آموزشهای علمی – کاربردی برشمردند .
    و در پایان به سوالات ٬ پیشنهادات و نظرات حاضرین درخصوص طیف مخاطبین تفاهم نامه و میزان درصد بهره وام و چگونگی بازپرداخت و...... پاسخ داده شد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 86/7/7 :: ساعت 10:19 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]