سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]
اقدام انقلابی و تحسین برانگیز استاندار سیستان و بلوچستان - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 3
  • بازدید دیروز: 42
  • مجموع بازدیدها: 162560
    » درباره من
    اقدام انقلابی و تحسین برانگیز استاندار سیستان و بلوچستان - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» اقدام انقلابی و تحسین برانگیز استاندار سیستان و بلوچستان

    هزاران تن برنج که در انبارهای استان سیستان و بلوچستان توسط سودجویان احتکار شده بود، با اخذ مجوزهای قانونی بین تعاونی های مصرف برای عرضه به مردم با قیمت هر کیلو 700 تومان توزیع شد.

    هزاران تن برنج که در انبارهای استان سیستان و بلوچستان توسط سودجویان احتکار شده بود، با اخذ مجوزهای قانونی بین تعاونی های مصرف برای عرضه به مردم با قیمت هر کیلو 700 تومان توزیع شد.

    دکتر حبیب الله دهمرده با اعلام این خبر در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی پارسیان نیوز افزود: متاسفانه در برخورد با عده قلیلی از افراد که علیرغم  اخطارهای  پیاپی، اقدام به ترخیص به موقع کالا (برنج) نکرده بودند تا در چرخه توزیع و عرضه به مردم قرار بگیرد، به ناچار مجبور شدیم با اخذ مجوزهای قانونی، یک انبار بزرگ برنج در گمرک زاهدان را باز کرده و هزاران تن برنج را با قیمت مصوب هر کیلو 700 تومان بین تعاونی های مصرف برای عرضه به مردم توزیع کنیم.

    استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که انبارهای استان سیستان و بلوچستان مملو از برنج هستند و این استان ظرفیت و قابلیت اشباع بازار برنج را در سراسر کشور به هر میزان که لازم باشد دارد، گفت: در حال حاضر روزانه بین 4 تا 5 هزار برنج از کشور پاکستان وارد این استان شده و توسط ناوگان حمل و نقل کشوری از زاهدان به دبگر مناطق ایران ارسال می شوند که البته باید تلاش کنیم با افزودن بر تعداد کامیون ها و تریلرهای این ناوگان روند توزیع را تسریع کنیم و از طریق بندر چابهار و توسط کشتی ها نیز روند واردات برنج به کشور سرعت بگیرد.

    وی ادامه داد: تجار و بازرگانان این استان انصافا همکاری خوبی را با ما در تامین نیازهای مردم داشته و دارند اما به هرحال جاده اعتماد دوطرفه است و مسوؤلان دولتی نیز باید مساعدت لازم را با فعالان بخش خصوصی در این زمینه به عمل آورند تا نهایتا مواهب این همکاری و اعتماد متقابل نصیب مردم شود.

     

     

    دکتر دهمرده همچنین گفت: باز شدن این انبار یک پیام روشن برای آن دسته قلیل از کسانی است که به هر دلیلی علاقه مند نیستند در چارچوب قانون به فعالیت اقتصادی بپردازند.

    استاندار سیستان و بلوچستان یادآور شد: دولت خدمت به اقشار آسیب پذیر را سرلوحه کار خود قرار داده و درصورت لزوم با چنین افرادی مقابله خواهد کرد چراکه فلسفه وجودی دولت نیز همین است.

    پارسیان نیوز اضافه می کند که جا دارد رییس جمهور محترم – دکتر محمود احمدی نژاد – از این اقدام انقلابی و خداپسندانه استاندار سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آورده و بقیه استانداران در سراسر کشور نیز برای مقابله با محتکرانی با سوءاستفاده از نیازهای اولیه مردم موجب رشد فزاینده قیمت مایحتاج عمومی می شوند، مقابله نمایند.

     



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 87/2/24 :: ساعت 2:41 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]