سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانشی که مردم ناگزیر از فراگیری آن هستند و آن رنگ[ ظواهر [اسلام است و دانشی که مردم اجازه دارند آن را واگذارند و آن قدرت خداونداست . [امام علی علیه السلام]
استاندار سیستان و بلوچستان:قیمت کاذب برنج در بازار شکسته شد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 42
  • مجموع بازدیدها: 162570
    » درباره من
    استاندار سیستان و بلوچستان:قیمت کاذب برنج در بازار شکسته شد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» استاندار سیستان و بلوچستان:قیمت کاذب برنج در بازار شکسته شد
    استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی تخلیه و بارگیری بیش از پنج هزار تن برنج از انبارهای این استان و ارسال آن به دیگر مناطق کشور در 24 ساعت گذشته، قیمت کاذب این محصول در بازار شکسته شد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌ی سیستان و بلوچستان، دکتر حبیب‌الله دهمرده از نهمین جلسه‌ی کمیته‌ی ساماندهی برنج که با شرکت تجار و بازرگانان و مسئولان ذی‌ربط در محل استانداری تشکیل شد، افزود: با تدابیر اتحاذ شده و بسیج امکانات ترابری و حمل و نقل، قیمت برنج از امروز کیلویی چهار هزار ریال در بازارهای کشور کاهش یافت.
    وی با اشاره به اینکه در حال حاضر دستور تخلیه و بارگیری 50 هزار تن برنج وارداتی از گمرک و انبارهای سیستان و بلوچستان صادر شده گفت: برای کاهش دغدغه‌ی روانی و کمک به قشر آسیب‌پذیر جامعه در حال حاضر روزانه بیش از 3 هزار تن برنج از استان به مقصد دیگر استان‌های کشور بارگیری و حمل می‌شود.
    استاندار تصریح کرد: این درحالی‌است که با بسیج و همکاری ادارات بهداشت، استاندارد و گمرک، پروسه‌ی زمانی ترخیص برنج وارداتی از 30روز به یک روز کاهش یافته است.
    معاون پشتیبانی توسعه‌ی منابع انسانی استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: با درایت و تدابیر اتخاذ شده از سوی استاندار این استان و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط و اعلام آمادگی تمامی تجار و بازرگانان، خوش‌بختانه بحران نرخ برنج مهار شده است.
    مهندس حامدعلی مبارکی افزود: با توجه به بسیج امکانات، تجار و بازرگانان سیستان و بلوچستان قابلیت و توان ارسال روزانه چهار هزار تن برنج به تهران ود یگر مناطق کشور را دارند.
    وی تصریح کرد: علاوه بر تقویت ناوگان حمل و نقل و ظرفیت‌سازی انبارها در سیستان و بلوچستان شرکت نفت نیز جایگاه ویژه‌ی سوخت‌رسانی برای کامیون‌ها در مرز میرجاوه و زاهدان در نظر گرفته است.
    رئیس سازمان بازرگانی سیستان و بلوچستان نیز اعلام کرد بر اساس آخرین گزارش رسیده، قیمت برنج در بازارهای کشور همچنان رو به کاهش بوده و به نرخ سابق باز خواهد گشت.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( شنبه 87/2/21 :: ساعت 10:28 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]