سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خوهای والا را به دست آورید که خداوندـ عزّوجلّ ـ آنها را دوست دارد، و از کارهای نکوهیده بپرهیزید که خداوند ـ عزّوجلّ ـ آنها را دشمن می دارد . [امام صادق علیه السلام]
امام‌جمعه زاهدان: وحدت اقوام باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 17
  • بازدید دیروز: 23
  • مجموع بازدیدها: 162614
    » درباره من
    امام‌جمعه زاهدان: وحدت اقوام باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» امام‌جمعه زاهدان: وحدت اقوام باعث افزایش مشارکت مردم در انتخابات

    نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: وحدت بین اقوام منطقه با هر گرایش سیاسی باعث تقویت و افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس هشتم می‌شود.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: گروه‌های سیاسی مختلف و وفادار به انقلاب با رعایت خط قرمزها می‌توانند به رقابت جدی و اصولی در عرصه انتخابات بپردازند.

    وی افزود: مذاهب و قومیتها بدانند دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، کاهش انگیزه و روحیه و نیز کمرنگ کردن حضور آنان در انتخابات دست به فعالیت زده‌اند که شناسایی و اخطارهای لازم از سوی مسوولان سیستان و بلوچستان در این زمینه بسیار لازم است.

    امام جمعه زاهدان ادامه داد: دشمنان به دنبال مشاهده ضعف و یا شکاف در مجموعه نظام جمهوری اسلامی ایران برای ضربه زدن به آن هستند.

    وی تاکید کرد: گروه‌های سیاسی کشور با در نظر گرفتن این مساله مهم نباید زمینه اختلاف‌اندازی و در نهایت شادی دشمنان را فراهم کنند.

    او در ادامه به فرمایش مقام معظم رهبری که موضوع اصلی سال ? 1386?را انتخابات اعلام کردند اشاره و بیان کرد: اکنون در این راستا یکی از حیاتی ترین نیازهای نظام جمهوری اسلامی وحدت ، اتحاد و تقویت همگرایی جامعه ایرانی است.

    نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: رهبر معظم انقلاب در حالی امسال را اتحاد ملی و انسجام اسلامی نامگذاری کردند که دشمنان انقلاب آشکارا شمشیر دشمنی با انقلاب اسلامی را از نیام بیرون کشیده و با طرح ادعای جدایی ملت از مسوولان سعی در ایجاد شکاف میان ملت و حکومت دارند.

    نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان با این اهداف شوم خود به دنبال انحراف انقلاب اسلامی از آرمانهای به حق امام راحل و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

    سلیمانی گفت: مقام معظم رهبری در تبیین سال ? 1386?فرموده‌اند که دشمنان با تبلیغات و جنگ روانی سعی می‌کنند بین صفوف ملت ایران اختلاف بیاندازند و به بهانه قومیت، مذهب و گرایشهای صنفی، وحدت کلمه ملت را از بین برند



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( پنج شنبه 86/12/23 :: ساعت 6:21 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]