سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبدالرحمان از برخی یارانش]
استاندار سیستان و بلوچستان بر نقش رسانه‌ها در انتخابات تاکید کرد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 12
  • مجموع بازدیدها: 162522
    » درباره من
    استاندار سیستان و بلوچستان بر نقش رسانه‌ها در انتخابات تاکید کرد - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» استاندار سیستان و بلوچستان بر نقش رسانه‌ها در انتخابات تاکید کرد

    استاندار سیستان و بلوچستان گفت: رسانه‌های ارتباط جمعی به لحاظ جایگاه مردمی نقش مهم و موثری در زمینه جلب و مشارکت گسترده و انتخاب آگاهانه مردم در انتخابات دارند.

    حبیب‌الله دهمرده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رسانه‌های ارتباط جمعی ایران اعم از روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها، صدا و سیما و غیره پل ارتباطی مردم و مسوولان و انعکاس‌دهنده نظرها، پیشنهادها و خواسته‌های آنان هستند.

    وی گفت: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی با استفاده از رسانه‌های استکباری تلاش گسترده‌ای برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات را شروع کرده‌اند، رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران باید نقش خود را در این عرصه بخوبی ایفا کرده و ترفندهای آنان را خنثی کنند.

    استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبرگزاریها، نشریات و صدا و سیما در سیستان و بلوچستان در خط مقدم مقابله با هجمه‌های فرهنگی و دیگر دسیسه‌های دشمنان قرار دارند و تاکنون به خوبی در این جبهه ظاهر شده‌اند.

    وی افزود: فراهم کردن زمینه حضور مردم در صحنه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و دفاع از دستاوردها و آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهیدان از وظایف مهم رسانه‌های ارتباط جمعی است.

    او اظهار داشت: رسانه‌های این استان همگام با مسوولان برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه منطقه و حفظ و گسترش وحدت در میان مردم تلاش کرده‌اند.

    وی بیان کرد: ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان با حضور گسترده و کم‌نظیر در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آمادگی خود را برای مشارکت فعال در انتخابات مجلس هشتم اعلام کردند.

    او ادامه داد: قشرهای مختلف شیعه و سنی با اتحاد و همبستگی و حضور فعال در صحنه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تاکنون توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

    وی تاکید کرد: رسانه‌های ارتباط جمعی همانطور که در زمینه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نقش مهمی دارند باید با اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح مردم را در انتخاب نامزدهای اصلح برای نمایندگی مجلس کمک کنند.

    استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید رسانه‌های ارتباط جمعی نقش مهم خود در زمینه آماده کردن مردم برای حضور فعالتر در این صحنه را به خوبی ایفا کنند.

    وی اظهار داشت: مسوولان دستگاه‌های اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نیز باید با هماهنگی و همکاری رسانه‌های ارتباط جمعی برای مشارکت یکپارچه مردم استان در انتخابات مجلس هشتم تلاش کنند.

    او گفت: هماهنگی میان رسانه‌ها و مسوولان زمینه را برای بالا بردن سطح آگاهی مردم از جریان انتخابات و انتخاب افراد اصلح فراهم می‌کند.

    وی بیان کرد: برگزاری انتخابات سالم از اهداف مهم و اساسی مسوولان و دست اندرکاران انتخابات است.

    سیستان و بلوچستان دارای هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/12/8 :: ساعت 10:28 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]