سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن سنگ لغزنده ای که گامهای دانشمندان بر آن استوار نمی ماند، آز است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
امام جمعه زاهدان: اعتراض نامزدها در مورد رد صلاحیت‌ها بی‌اساس نی - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 78
  • مجموع بازدیدها: 162870
    » درباره من
    امام جمعه زاهدان: اعتراض نامزدها در مورد رد صلاحیت‌ها بی‌اساس نی - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» امام جمعه زاهدان: اعتراض نامزدها در مورد رد صلاحیت‌ها بی‌اساس نی

    نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده با توجه به سابقه اجرایی و انقلابی آنان بی‌اساس نیست.

    حجت‌الاسلام و المسلمین "عباسعلی سلیمانی" در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهار داشت: اعتراض در قانون انتخابات ایران کاری طبیعی برای رسیدن افراد به حق خودشان است.

    وی بیان کرد: افراد دارای سابقه اجرایی و انقلابی به سبب مخدوش شدن چهره آنان دست به اعتراض زده‌اند که این کاری قانونی است و نباید سودجویان و فرصت طلبان این موضوع را بزرگ جلوه دهند.

    او ادامه داد: همگان به خوبی می‌دانند برخی افراد رد صلاحیت شده از جایگاه بالای اجتماعی در جامعه برخوردار بوده و رد صلاحیت‌ها نیز حزبی یا از روی دشمنی انجام نشده است.

    امام جمعه زاهدان گفت: بررسی صلاحیت نامزدها در سیستان و بلوچستان با سعه صدر و در کمال بی‌طرفی بر اساس قانون و ضوابط و مقررات صورت گرفته است.

    وی افزود: در میان افراد رد صلاحیت شده کسانی هستند که سال‌ها برای پایداری انقلاب و نظام اسلامی تلاش کرده و برخی از آنان جبهه رفته، جانباز، از اعضای خانواده شهدا و ایثارگر هستند اما به این معنی نیست که در مسیر ارزش‌ها دچار لغزش و اشتباه نشده باشند.

    سلیمانی گفت: اشتباه از زندگی انسان به هیچ وجه جدا نمی‌شود و حتی تایید صلاحیت شده‌ها نیز از صلاحیت اخلاقی کاملی برخوردار نیستند.

    نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مملکت مال همه مردم ایران است و همه حق دارند در انتخابات شرکت کرده و نمایندگان موردنظر خود را انتخاب کنند.

    وی افزود: فعالان سیاسی در صورت دیدن نیمه خالی لیوان به هیچ وجه دچار اشتباه فکری نمی‌شوند به طوری که در انتخابات فرد باید فدای نظام شود.

    او اظهار داشت: رسالت مجلس شورای اسلامی قانونگذاری و رفع مشکلات عمومی مردم بوده و نباید این رسالت با بازیهای جناحی مخدوش شود.

    امام جمعه زاهدان گفت: مجموع نمایندگان کارآمد، قوی و شجاع،مجلسی قوی را تشکیل می‌دهند و سبب دلخوشی بیشتر مردم برای شرکت انتخابات می‌شوند.

    سلیمانی بیان کرد: حرمت و شان افرادی که از سوی نهادهای مربوطه صلاحیت وارد شدن در عرصه انتخابات را پیدا نکرده‌اند، باید حفظ شود و از تخریب چهره عمومی این قبیل افراد باید خودداری شود.

    امام جمعه زاهدان همچنین از برخی افراد خواست تا از چسباندن انگ ارتباط با استکبار جهانی و گروه‌های سیاسی وابسته به سیاست خارجی آمریکا به این افراد انقلابی که بنا به فرموده امام خمینی (ره) در انتخابات شرکت کرده‌اند خودداری شود



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( جمعه 86/11/26 :: ساعت 5:27 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]