سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر دانشمند همه آنچه را که می گفت، نیکو و درست بود، شاید از عجب وخودپسندی دیوانه می شد . دانشمند آن است که درستیهایش فراوان باشد . [امام حسین علیه السلام]
مردم چابهار،مظهر شکوه و عظمت پیروزی انقلاب را تداعی کردند - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 15
  • بازدید دیروز: 78
  • مجموع بازدیدها: 162884
    » درباره من
    مردم چابهار،مظهر شکوه و عظمت پیروزی انقلاب را تداعی کردند - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» مردم چابهار،مظهر شکوه و عظمت پیروزی انقلاب را تداعی کردند

    سرزمین همیشه آفتاب چابهار، یک بار دیگر با وحدت و همدلی ،حماسه سبز حضور، شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی را با شرکت در راهپیمایی ? 22?بهمن، تداعی کردند.

    امروز از ساعت اولیه صبح در کوچه و خیابانهای شهر بندری چابهار، شور و شوق خاصی، حاکی از اعلام حضور و تجلی اراده آهنین مردان و زنان مسلمان‌این سرزمین بود.

    چابهار از ساعت9?صبح امروز شاهد حضور گسترده مردان ، زنان ، سالمندان ، کودکان ، نوجونان و جوانان اعم از شیعه و سنی بود.

    بلوچ و اقوام دیگر مقیم چابهار ، شیعه و سنی ، دست در دست هم با حفظ وحدت و همدلی بار دیگر ،شکوهی جاودانه را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند.

    مردمان بلوچ دیار آفتاب و دریا ، مرزداران شجاع آب و خاک میهن اسلامی با حضور گسترده از سه راه جمهوری تا میدان ? ???بهمن با سر دادن شعار" قطعنامه آمریکا دیگر اثر ندارد، تحریم آمریکایی هرگز اثر ندارد" و" این‌کشور حسینی ذلت نمی‌پذیرد، از شورای امنیت حق خود را می‌گیرد" و "انرژی هسته‌ای شعار ایران ما و انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست " فعالیت‌های صلح آمیزانرژی هسته‌ای و خدمات ارزنده و سازنده دانشمندان جوان ایرانی ، از این دستاورد علمی و سیاست‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی ،حمایت کردند.

    راهپیمایان و مردم خداجوی چابهار اعم از زن و مرد ، پیرو جوان ،همچنین با فریادهای " خامنه‌ای امام مسلمین است و اطاعت از امراو طریق مونین است" و " استقلال ،آزادی ،پیام انقلاب است و جمهوری اسلامی مظهر اقتدار است" بار دیگر ،با آرمانهای امام و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

    شعارهای دیگر راهپیمایان حاکی از پایداری برحفظ وحدت ،دستاوردهای انقلاب و حمایت از اهداف و عملکرد دولت نهم بود.

    در راهپیمای با شکوه شهر بندری چابهارکه همه مسوولان از جمله فرماندار ، امامان جمعه‌اهل تشیع و تسنن،مدیران و کارکنان منطقه‌آزاد چابهار، بیسجیان ، دانشجویان،دانش آموزان،اساتید، فرهنگیان ، کسبه، روحانیون و همه اقشار مردم به ویژه جمعیت بسیار چشمگیری از خواهران حضور داشتند، با مشت‌های گره کرده، "فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرئیل سردادند.

    در این مراسم در محل جایگاه سخنرانی در میدان 22?بهمن،امام جمعه چابهار طی سخنانی به پیروزی‌های انقلاب اسلامی در ابعاد اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی ،فرهنگی به ویژه علمی بدست جوانان ایران اسلامی را مطرح کرد.

    حجت‌الاسلام سید محمد موسوی گفت : تمامی این موفقیت هاو پیروزی هابه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده است و همه وظیفه داریم با جان و دل از آرمانهای انقلاب در همه عرصه‌ها، دفاع کنیم.

    وی در بخش دیگری از از سخنان ،با اشاره به موقعیت شهر بندری چابهاردر 29?سال گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان، آموزش و پرورش ، مراکز علمی و دانشگاهی،آب ،برق ، مخابرات و دهها خدمات شهری و روستایی که در محرومیت قرار داشت، گفت:اکنون به برکت نظام و تلاش مسوولان اکنون این منطقه در هریک از این موارد ، رشد چشم‌گیری پیدا کرده است.

    وی همچنین به خدمات نظام به برادران اهل تسنن به ویژه توسعه حوزه‌علمیه آنان اشاره کرد و گفت : قدر این وحدت و برادری را بدانیم ، چون دشمن از این وحدت و همدلی ،منافع خود را در خطر می‌بیند.

    امام جمعه چابهار همچنین در سخنان خود به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس هشتم پرداخت و از همه‌احاد مردم خواست با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای ،اصلح‌ترین ، مومن‌ترین و ارزشمندترین افراد را به عنوان نمایندگان خود برگزینند.

    در پایان این راهپیمایی یک قطعنامه توسط دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار و نیز قطعنامه‌ای سراسری در ? ???ماده قرائت شد و توسط حاضرین با فریادهای "الله‌اکبر" مورد تایید قرار گرفت.

    به گزارش خبرنگار راهپیمایی 22?بهمن در کلیه شهرها، بخش‌ها و روستاهای شهرستان چابهار شامل شهر نگور و بخش‌های پلان ،دشتیاری و مرکزی نیز انجام شد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/11/23 :: ساعت 8:1 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]