سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترین مردم کسانی اند که از بدترین مسأله ها، می پرسند، تا دانشمندان را به اشتباه اندازند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اقتدار ملت/ مردم زاهدان:مشارکت گسترده‌در انتخابات دشمنان را به ل - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 25
  • بازدید دیروز: 78
  • مجموع بازدیدها: 162894
    » درباره من
    اقتدار ملت/ مردم زاهدان:مشارکت گسترده‌در انتخابات دشمنان را به ل - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» اقتدار ملت/ مردم زاهدان:مشارکت گسترده‌در انتخابات دشمنان را به ل

    شماری از مردم زاهدان آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات آتی اعلام کرده و گفتند: مشارکت گسترده و پرشور ملت در انتخابات مجلس هشتم لرزه بر اندام دشمنان خواهد انداخت.

    آنان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کردند: مردم ایران همچون گذشته با شرکت پرشور و حداکثری در انتخابات، دشمنان را ناامید و حمایت قاطع خود را از آرمانهای والای حضرت امام(ره) و نظام اسلامی اعلام می کنند.

    یک شهروندان زاهدانی به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت: ملت قهرمان ایران همان گونه که در صفوف به هم فشرده در راهپیمایی یوم‌الله ?22?بهمن شرکت می- کند، در انتخابات نیز حضوری گسترده و چشمگیر خواهد داشت.

    "عبدالله نارویی" مشارکت پرشور مردم در انتخابات را نشانه حمایت آنان از نظام اسلامی و آرمانهای امام راحل دانست.

    وی بیان کرد: از آنجایی که چشم دشمنان انقلاب اسلامی به نحوه مشارکت مردم دوخته شده، شرکت در انتخابات علاوه بر ایجاد یاس در دشمنان، فرصتی برای نشان دادن حمایت و پشتیبانی مجدد مردم از نظام اسلامی خواهد بود.

    شهروند دیگر زاهدانی گفت: هر حکومت و دولتی با پشتیبانی ملت خود مشروعیت می‌گیرد و این حمایت نیز در صحنه‌هایی مثل انتخابات نمود پیدا می- کند به همین سبب ملت ایران اقتدار نظام اسلامی را با حضور یکپارچه و متحد در انتخابات به اثبات می‌رساند.

    "امیر سراوانی"، انتخابات مجلس شورای اسلامی را با توجه به جایگاه حساس قوه مقننه از مهمترین و موثرین انتخابات کشور دانست.

    وی گفت: مجلس در نظام جمهوری اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است زیرا نمایندگان آن منتخب مردم هستند و قانون تصویب می‌کنند.

    یک جوان زاهدانی نیز گفت: مقام معظم رهبری همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند بنابراین بر همه ما واجب است که به فرمایش ایشان عمل کنیم.

    "ملک محمد ریگی" بیان کرد: ملت ایران تاکنون با حضور حداکثری در صحنه‌ها بخصوص انتخابات دشمنان را ناامید و حمایت خود را از نظام اسلامی اعلام کرده است و این بار نیز پر شورتر در انتخابات هشتیمن دوره مجلس شورای اسلامی شرکت می‌کند.

    یک معلم زاهدانی هم گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی زنان در صف مقدم مبارزه با استکبار و رژیم ستمشاهی و حمایت از انقلاب حضور داشته‌اند و اکنون نیز با مشارکت گسترده در انتخابات نقش حساس خود را نشان خواهند داد.

    "فریده حسینی" بیان کرد: دشمنان نظام اسلامی در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستند.

    وی اضافه کرد: جای بسی تعجب است که دشمنان تاکنون متوجه نشده‌اند که مردم ایران روز بروز قاطع‌تر و مستحکم‌تر از نظام و دولت پشتیبان می‌کنند و تاکنون اجازه نداده‌اند که هیچیک از توطئه‌های آنان به مقصود برسد.

    چند نوجوان زاهدانی نیز به خبرنگار ایرنا گفتند: امسال برای نخستین بار در انتخابات شرکت خواهیم کرد و از این رو خوشحالیم که در سرنوشت مملکت خود سهیم شده و در راه مبارزه با دشمنان گام می‌گذاریم.

    آنان افزودند: حضور چشمگیر نوجوانان و دانش‌آموزان هم سن و سال ما در انتخابات مجلس شورای اسلامی کم دشمنان را شکسته و آنان را به لرزه درخواهد آورد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/11/21 :: ساعت 6:39 عصر )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]