سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به لقمان گفته شد : از حکمت چه گرد آورده ای؟ گفت : برای آنچه کفایت شده ام خود را به زحمت نمی اندازم و آنچه را به من سپرده شده، تباه نمی سازم . [امام باقر علیه السلام]
هفت طرح صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به بهره - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 78
  • مجموع بازدیدها: 162895
    » درباره من
    هفت طرح صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به بهره  - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» هفت طرح صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار به بهره
    به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی هفت طرح صنعتی و عمرانی در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بهره‌برداری شد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان از جمله این طرح ها افتتاح شرکت پرهام با فعالیت تولید سالانه ??? هزار تن قند در مرحله نخست به منظور تامین نیاز منطقه و استان می باشد این کارخانه نخستین کارخانه قند پختی در سیستان و بلوچستان است که به زودی مرحله دوم آن راه‌اندازی خواهد شد و می‌تواند سالانه ? ??هزار تن قند تولید نماید که در مرحله نخست برای ? ??نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده است . این کارخانه قند کله، حبه، کبریتی (کلوخ) و شکسته و پودر قند طی سه نوبت کاری در محل پیکره صنعتی منطقه آزاد چابهار تولید می‌شود.
    همچنین شرکت پارس کویر زرین چابهار در بخش صنایع مواد غذایی، آشامیدنی و تولید قند و پود رقند به ترتیب با ظرفیت تولید پنج هزار، چهار هزار، سه هزار و دو هزار تن با هزینه ? ? ??نفر اشتغالزایی افتتاح گردید .
    شرکت بلوچ فوم چابهار نیز در منطقه آزاد چابهار با هزینه شش میلیارد ریال توسط بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات بانکی از دیگر طرح های افتتاح شده ‌در چابهار است. این شرکت با تولید سالانه سه هزار تن مواد و محصولات شیمیایی به جز دارو، بلوک سقفی، دیواری و انواع قالبهای پرسی ترموس و یخدان در جهت تامین مصالح ساختمانی به ویژه در جلوگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی در بخش مسکن اهمیت به سزایی دارد. تولید این شرکت همچنین در بخش صید و صیادی به عنوان تورهای ماهیگیری و نیز سردخانه لنج های صیادی استفاده می‌شود.
    همچنین شرکت تولیدی دلتا تیس صنعت با نوع فعالیت بسته‌بندی مواد غذایی، برنج، حبوبات و چای با ظرفیت ? ???تن در سال با هزینه یک میلیارد و ???? میلیون ریال افتتاح شد.
    از دیگر طرح های افتتاح شده طرح ساخت سالن چندمنظوره در مساحت ? ??هزار متر مربع با هزینه اولیه پنج میلیارد ریال آغاز شد. این طرح فضاهای اداری، فرهنگی و به ویژه دینی با بهترین طراحی و معماری دیده شده است. که به لحاظ نیاز ضروری منطقه و جهت برگزاری همایشها و مراسم مذهبی در مدت ? ??ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.
    همچنین عملیات ساخت انبار نگهداری کالاها براساس استاندارد و ایمنی لازم برای بازرگانان و تجار در بندر چابهار در مساحت پنج هزار و ? ???مترمربع با هزینه ? ?میلیارد ریال آغاز شد. ساخت این انبار به منظور نگهداری کالاها به ویژه در فصل تابستان و همچنین بارندگیها در منطقه دارای اهمیت است.
    پروژه آماده‌سازی و آسفالت فاز اول محوطه احراز با هزینه یک میلیارد و ? ???میلیون ریال در مساحت ? ????مترمربع و شرکت ماکیان با هزینه ??میلیاردریال در زمینه صنایع غذایی، آشامیدنی، فرآوری، انجماد، بسته‌بندی انواع ماهی، گوشت قرمز و سفید و تولید انواع فرآورده‌های گوشتی با ظرفیت به ترتیب ? ??هزار، ? ????و ? ????تن طی دو شیفت کاری با میزان ? نفر??اشتغالزایی نیز افتتاح شد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/11/17 :: ساعت 11:29 صبح )

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]