سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش راهنمای عمل و عمل ظرف فهم است . [امام سجّاد علیه السلام]
زمستان 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 8
  • مجموع بازدیدها: 162675
    » درباره من
    زمستان 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» استاندار سیستان و بلوچستان :بیست و چهارم اسفندماه شاهد ثبت افتخا

    استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از ستاد هیات نظارت بر انتخابات شورای نگهبان در استان با تاکید بر حضور پرشکوه مردم در انتخابات گفت : در24 اسفندماه همگی شاهد ثبت رکودی جدید و افتخاری بزرگ از حضور مردم استان سیستان و بلوچستان در پای صندوق های رای خواهیم بود و انشاء الله مردم استان بیشترین مشارکت در سطح کشور خواهند داشت.


    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه سیستان و بلوچستان ،دکتر حبیب الله دهمرده ضمن تقدیر ازتلاش و دیدگاه منطقی و علمی هیات نظارت بر انتخابات، تعامل و همدلی مسئولان و اخلاص و خدا محوری را باعث موقعیت درکارها اعلام کرد و افزود : در هر برهه ای از انقلاب اسلامی، دشمنان نظام سعی در توطئه چینی و ایجاد مشکل برای مردم کشورمان داشته اند که با لطف الهی توفیقی در این امر نداشته اند.
    وی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز 24 اسفند در استان همزمان با تمامی کشور از تمامی مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات خواست در اجرای هر چه بهتر و بدون نقص انتخابات تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
    حجت الاسلام و المسلمین رضا نوراللهی ارشد نمایندگی ولی فقیه دراستان و قائم مقام هیات نظارت برانتخابات استان نیز در این دیدار با اشاره به تعامل مثبت بین مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات خواست در اجرای هر چه بهتر و بدون نقص انتخابات تمامی تلاش خود را به کار گیرند.
    حجت الاسلام و المسلمین رضا نورالهی ارشد نمایندگی ولی فقیه در استان و قائم مقام هیات نظارت بر انتخابات استان نیز در این دیدار با اشاره به تعامل مثبت بین مجریان و ناظران انتخابات گفت : همه ما مکلف به انجام تکلیف الهی و حسن وظیفه هستیم و نتیجه انتخابات که همان رای مردم است برای ناظران و مجریان محترم است و همگی موظف به برگزاری و نظارت دقیق انتخابات و صیانت از آرای مردم هستند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( پنج شنبه 86/12/23 :: ساعت 2:37 عصر )
    »» عضو ستاد بازرسی انتخابات سیستان وبلوچستان :بازرسان انتخابات باید
    به منظور حفاظت از آرای مردم و نظارت عالیه بر حسن اجرای انتخابات بازرسین ویژه ناظر بر نحوه اجرای انتخابات در شهرستان های استان تعیین و جلسه توجیهی آنان در استانداری سیستان وبلوچستان برگزار شد .
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین صفر قربان پور عضو ستاد بازرسی انتخابات استان با اشاره به رایانه ای شدن انتخابات و تغییرات ایجاد شده در نحوه برگزاری انتخابات مجلس خواستار نظارت دقیق و گزارش هر گونه تخلف انتخاباتی به مسئولان برگزار کننده انتخابات شد.
    وی به سخنان وزیر کشور درباره لزوم حسن اجرای انتخابات اشاره کرد و گفت: بازرسان و اعضای ستادهای بازرسی انتخابات باید چشم بینا و گوش شنوای ناظر بر اجرای صحیح انتخابات بوده و بر حسن انجام کار مجریان و اعضای شعب اخذ رأی کنترل و نظارت لازم را داشته باشند.
    مهندس علی سهرابی دیگر عضو ستاد بازرسی انتخابات استان نیز با تشریح برخی وظایف بازرسین ویژه انتخابات، بر رعایت دقت و آرامش در هنگام برگزاری انتخابات تاکید کرد.
    وی گفت: بازرسان انتخابات باید به نحوی عمل کنند که ضمن پیشگیری از وقوع هر گونه تخلف در پای صندوق های رأی، اعتماد و اطمینان مردم از سلامت انتخابات و حفظ آرای آنان جلب شود.


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( پنج شنبه 86/12/23 :: ساعت 2:26 عصر )
    »» فرماندار نیکشهر :125 صندوق ثابت و سیار در این شهرستان پیش بینی ش
    فرماندار شهرستان نیکشهر گفت: شهرستان نیکشهر دارای 187 هزار نفر جمعیت ? 5 بخش? 15 دهستان و در حدود 870 آبادی و روستا در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای 2 حوزه انتخابیه با مرکزیت شهرستان های چابهار و ایرانشهر می باشد.


    محمد اکبر چاکرزهی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه ی سیستان و بلوچستان، افزود: بخش مرکزی و قصرقند جزء حوزه انتخابیه چابهار و سه بخش فنوج، بنت و لاشار جزء حوزه انتخابیه ایرانشهر هستند که در انتخاب نماینده مشارکت دارند.
    وی اظهار داشت : 6 هزار و 200 نفر با 125 صندوق ثابت و سیار کار جمع آوری آرای مردم را انجام می دهند.
    چاکرزهی، تعداد افراد واجد شرایط کل شهرستان را 116 هزار نفر برشمرد و خاطر نشان کرد: در این دوره از انتخابات 125 کاربر در امر برگزاری انتخابات رایانه همکاری می نمایند که ماموریت اصلی همه مجریان انتخابات در بخش های مختلف، اجرای انتخابات سالم و همچنین حفاظت و صیانت از آرا مردم است.
    وی بیان کرد: در 24 اسفند ماه امسال مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان به فضل خدای متعال یکبار دیگر همچون گذشته با حضوری پرشور و گسترده در پای صندوق های اخذ رأی پایداری خویش را در مسیر تحقق آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی اثبات و تحلیل گران جهان را به تحسین وا می دارند و همچون رودی خروشان با نشاط تر از همیشه در عرصه ایفای رسالت تاریخی در این سال (اتحاد ملی و انسجام اسلامی) خویش می درخشند


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/12/22 :: ساعت 5:37 عصر )
    »» فرماندار زابل:مردم سیستان در ?? اسفند حماسه‌ای دیگر از حضور و عش
    فرماندار زابل گفت: مردم شریف ومتعهد منطقه سیستان بارها و بارها با حضور پرشور و همه جانبه‌ی‌ خود ‏در تمامی صحنه‌های انقلاب به‌درستی ثابت کرده‌اند که همهیشه و در همه حال پشتیبان نظام و ولایت فقیه بوده ‏و هستند.

    ‏ حسین کیخا در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه سیستان و بلوچستان افزود: ‏ولایت‌مداری و عشق به ائمه‌ی اطهار همیشه در دل این مردم فهیم و قدرشناس بوده و همواره در طول تاریخ ‏همه‌گان شاهد این مدعا بوده‌اند.

    ‏ وی ادامه داد: مردم سیستان همان‌گونه که در انتخابات گذشته نیز با حضور پرشورشان در پای صندوق‌های ‏رأی نشان دادند هرگز به دشمنان اجازه‌ی بی‌حرمتی به نظام و ارزش های والای انقلاب را نمی‌دهند و نخواهند ‏داد.

    ‏ فرماندار زابل اظهار داشت : یاوه‌گویی های دشمنان نظام هرگز نمی‌تواند ملت شریف ایران را فریب داده و آنها را از ‏صحنه خارج نماید، دشمنان نظام همیشه به‌دنبال ضربه زدن به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ‏هستند و با تبلیغات رسانه‌ای خود سعی در جو سازی علیه نظام ما را دارند.

    ‏ حسین کیخا گفت: دشمنان ما غافل از این موضوعند که هرچه بیشتر تلاش برای ضربه زدن به نظام و ‏ملت ایران بکنند خودشان بیشتر ضربه خواهند خورد و چیزی جز رسوایی عاید آنها نمی‌شود اگر چه از زمان ‏پیروزی نظام تا کنون همیشه شاهد رسوایی دشمنان بوده‌ایم ولی متأسفانه آنها نمی‌خواهند این واقعیت را قبول ‏کنند که مردم ایران مردمی با هوش و فهیم‌اند و هیچ‌گاه به دشمن اجازه‌ی حرکت بی‌جا را نخواهند داد که ‏این‌را بارها و بارها با حضور میلیونی‌شان در تمامی صحنه‌ها به جهانیان ثابت کرده‌اند.

    ‏ وی در خصوص حضور مردم سیستان در ای صندوق‌های رأی در ?? اسفند ماه جاری گفت: به یاری خداوند ‏مردم شریف و قدر شناس منطقه سیستان در این روز حماسه‌ای دیگر از حضور و عشق به نظام را خواهند ‏آفرید و افرادی اصلح را انتخاب و روانه‌ی مجلس خواهند کرد.

    ‏ وی افزود: در منطقه سیستان تأکید برآن شده که مسئولان کاملاً در جریان انتخابات بی‌طرف ‏باشند تا روند انتخابات بدون هیچ‌گونه مشکلی ادامه یابد.

    ‏ وی اظهار داشت: آراء مردم برای همه محترم است و باید همه‌گان به این نظرات و آراء مردم احترام ‏بگذارند


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/12/22 :: ساعت 5:27 عصر )
    »» استاندار سیستان و بلوچستان : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدل م

    استاندار سیستان و بلوچستان : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدل موفق برای آزادگان جهان است .

    به گزارش روابط عمومی استانداری :

    استاندار سیستان و بلوچستان گفت : به برکت خون شهیدان والا مقام و ایستادگی ملت موحد و ولایت مدار ایران اسلامی امروز جمهوری اسلامی مدل موفقی برای تمامی آزدگان جهان شده است .

    دکتر حبیب الله دهمرده در دیدار با خانواده معظم شاهد، جانبازان و آزادگان سیتان و بلوچستان ، دستاوردهای مهم علمی و دیپلماسی ایران مرهون ایثارگریها ، مقاومت و پایداری خانواده معظم ایثارگران است .

    وی با بر شمردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت نهم در سیستان و بلوچستان اعلام کرد:

    توسعه مراکز آموزشی و دانشگاهی و انجام کارهای عمرانی این استان را به قطب علمی کشور تبدیل کرده است ویکی از استانهای در حال توسعه است . استاندار تصریح کرد : سیستان و بلوچستان با تلاش مدیران در بسیاری از کارها رکورد شکن شده که احداث یک مدرسه 6 کلاسه در کمتر از دو هفته در منطقه سیل زده بمپور ایرانشهر و جاده سلامت بطول 8 کیلو متر در یک هفته نمونه ای از آن است .

    در پایان پدر شهید امیر علی نخعی به نمایندگی از سایر  خانواده معظم شاهد وایثارگر از توجه استاندار سیستان و بلوچستان به ایثارگران تقدیر کرد .



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( چهارشنبه 86/12/22 :: ساعت 10:51 صبح )
    »» بازدیداستاندار سیستان و بلوچستان از قسمتهای مختلف ستاد انتخابات

    استاندار سیستان و بلوچستان  از قسمتهای مختلف ستاد انتخابات استان بازدید  کرد 0
    دکتر دهمرده در این بازدید با اشاره به اینکه تمامی تمهیدات و امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم شده است گفت : انتخابات 24 اسفند به صورت مکانیزه انجام خواهد شد و سعی شده است در تمامی نقاط استان این کار انجام شود و اگربنابه دلائلی امکان این کار فراهم نشد بصورت دستی انجام خواهد شد 0
    وی گفت 24 هزار نفر کار اجرایی و شش هزار نفر کار نظارت را بر عهده دارند استاندار تعداد حوزه های انتخابیه استان را شش حوزه اصلی و 31 حوزه فرعی عنوان کرد و تعداد شعب را 1253 شعبه عنوان کرد و افزود هشت نفر از استان سیستان و بلوچستان به عنوان نماینده به مجلس راه خواهند یافت 0
    وی با قدردانی از رسانه های جمعی و مطبوعات در اطلاع رسانی خوب و به موقع گفت : 1500 دستگاه رایانه به منظورمکانیزه کردن در نظر گرفته شده و علاوه بر این تعداد تعداد دیگری هم در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل در سیستم ازانها استفاده شود 0
    استاندار همچنین از توزیع تعرفه های انتخاباتی در حوزه های انتخابیه استان خبرداد و افزود : زیر ساخت های فنی از نظر مخابراتی به همین منظور به شدت تقویت شده است 0



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/12/21 :: ساعت 9:9 عصر )
    »» فرماندار زاهدان: تاکنون تخلف تبلیغات انتخاباتی گزارش نشده است

    فرماندار زاهدان گفت: تاکنون هیچ تخلف تبلیغات انتخاباتی در این حوزه گزارش نشده است.

    "حسنعلی نوری" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:
    تبلیغات انتخاباتی نامزدها توسط طرفداران آنان بر اساس روال قانونی، روند رو به رشدی را ادامه می‌دهد.

    وی اظهار داشت: تاکنون در جریان تبلیغات انتخاباتی در این حوزه هیچ مشکل و شکایتی وجود نداشته و تنها دو یا سه مورد تخلف جزیی بوده که با تذکر رفع شده است.

    نوری ادامه داد: تبلیغات با شیوه‌های قانونی در حال انجام است و مردم نیز از این روش رضایت دارند.

    فرماندار زاهدان از نامزدهای انتخاباتی خواست تا فقط به تشریح برنامه‌ها و توانمندیهای خود پرداخته و از تخریب دیگر رقیبان خودداری کنند.

    به گزارش ایرنا، ? 26?نامزد نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه زاهدان برای کسب دو کرسی نمایندگی این شهرستان رقابت شدیدی را ادامه می‌دهند.

    توزیع زندگینامه، بروشور، عکس و دیگر اقلام تبلیغاتی در ستادها، معابر، خیابانها، منازل، اماکن کسب و کار و بویژه پشت چراغ قرمز تقاطع خیابانها توسط طرفداران نامزدها شور و حال خاص انتخاباتی به زاهدان داده است.

    دیدار با سران و ریش سفیدان قبایل و طوایف، شرکت در آیینهای عزاداری و برگزاری نشستها و آیینهای سخنرانی از شیوه‌های تبلیغاتی نامزدهای نمایندگی مجلس هشتم در زاهدان است.

    به گزارش ایرنا، از ? 158?داوطلب نمایندگی هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سیستان و بلوچستان ? 77?نفر تایید صلاحیت شدند.

    سیستان و بلوچستان هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/12/21 :: ساعت 9:45 صبح )
    »» سه نامزد انتخاباتی حوزه زاهدان انصراف دادند

    فرماندار زاهدان گفت: تاکنون سه نفر از نامزدهای انتخاباتی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انصراف داده‌اند.

    "حسنعلی نوری" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در این حوزه ? 26?نامزد تایید صلاحیت شده بودند.

    وی ادامه داد: اکنون ? 23?نامزد انتخابات مجلس هشتم با شیوه‌های گوناگون تبلیغاتی در تلاش برای جلب آرا بیشتر مردم هستند.

    به گزارش ایرنا، حوزه انتخابیه زاهدان دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/12/21 :: ساعت 9:38 صبح )
    »» داور تکواندو سیستان و بلوچستان مسافر المپیک 2008پکن شد

    دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: داوری رقابتهای تکواندو المپیک 2008بار دیگر افتخاری بزرگ نصیب ورزش استان کرد که مایه مباهات تکواندوکاران سیستان و بلوچستان است.

    زایر میری روز یکشنب به ایرنا گفت: پس از پایان رقابتهای تکواندوی انتخابی المپیک 2008پکن در پنج قاره دنیا، فدراسیون جهانی تکواندو فهرست 29داور را برای قضاوت مرحله نهایی رقابتها منتشر کرد.

    وی ادامه داد: "شهرام اربابی" داور بین‌المللی و تکواندوکار برجسته سیستان و بلوچستان به عنوان داور منتخب المپیک 2008پکن برگزیده شد.

    او حضور اربابی در رقابتهای انتخابی المپیک 2008پکن را موثر و کارآمد توصیف کرد.

    وی اظهار داشت: این داور برجسته با تلاش فراوان توانست به عنوان تنها داور ایرانی راه یافته به مسابقات المپیک بار دیگر نام ایران را در جهان ورزش مطرح سازد.

    دبیر هیات تکواندو سیستان و بلوچستان افزود: رقابتهای المپیک 2008پکن از خرداد ماه 87آغاز می‌شود



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( یکشنبه 86/12/19 :: ساعت 7:30 عصر )
    »» امام جمعه زاهدان نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق دعوت کرد

    نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: نامزدها باید اخلاق انتخاباتی را در تبلیغات خود رعایت کنند.

    به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین "عباسعلی سلیمانی" در خطبه‌های نماز جمعه این شهر بیان کرد: چنانچه نامزدها نتوانند اطرافیان خود را در زمینه رعایت اخلاق انتخاباتی هدایت و مهار کنند، چگونه می‌توانند یک حوزه انتخابیه را اداره کنند.

    وی تاکید کرد: طرح برنامه‌ها و توانمندیها و پرهیز از تخریب دیگران به منزله رعایت اخلاق انتخاباتی در زمان تبلیغات است و نامزدها باید در جریان تبلیغات به قانون و مقررات عمل کنند.

    امام جمعه زاهدان از کلیه داوطلبان نمایندگی هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

    وی افزود: حضور گسترده داوطلبان برای نامزدی انتخابات مجلس نشان از احساس مسوولیت آنان است زیرا زمانی کشور آسیب پذیر می‌شود که بی‌تفاوتی در آن حاکم شود.

    سلیمانی با استناد به دیدگاه‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف است.

    او بیان کرد: مشارکت گسترده مردم در انتخابات سبب ناکام شدن دشمنان و استحکام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

    نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شرکت در انتخابات و ریختن رای در صندوق رای تداوم انقلاب اسلامی و حفظ دستاوردها و آرمانهای امام راحل و شهداست.

    نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بر گزینش نامزدهای اصلح‌تر تاکید کرد.

    سلیمانی تاکید کرد: در انتخاب نامزدهای اصلح‌تر نباید ملاک قومیت باشد، بلکه باید مصلحت نظام و مجلس مد نظر قرار گیرد.

    او ادامه داد: اشخاصی باید به مجلس راه پیدا کنند که دوراندیش، ولایت مدار و سمت و سوی آنان حمایت و دفاع از مظلومان و مستضعفان باشد.

    امام جمعه زاهدان همچنین جنایتهای رژیم صهیونیستی در فلسطین و بویژه غزه را محکوم کرد.

    سلیمانی اظهارداشت: رژیم جنایتکار صهیونیستی درصدد شکستن مقاومت مردم فلسطین است زیرا می‌داند که تنها راه نجات این کشور اسلامی مقاومت است.

    وی بیان کرد: امروز شرایط در فلسطین و غزه برای هر انسان با وجدانی کشنده است.

    او ادامه داد: مدعیان انسان دوستی و مدافعان حقوق بشر در مقابل این جریان با وقاحت سیاست سکوت، نرمش و سردی را در دستور کار خود قرار داده و حتی از محکوم کردن سطحی و ظاهری این جنایتها هم دریغ کرده‌اند.

    امام جمعه زاهدان گفت: پشتوانه این جنایتها آمریکاست و صهیونیسم غاصب با حمایت استکبار جهانی به هجوم همه جانبه را به کشور اسلامی فلسطین ادامه می‌دهد.

    نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: 44کشور مستقل اسلامی و 5/1میلیارد مسلمان جهان در مقابل این جنایتها چه واکنشی نشان دادند و سازمان کشورهای اسلامی برای جلوگیری از این جنایتها چه اقدامی کرده است؟ وی افزود: ملت مسلمان ایران که درد و غم مردم بی‌پناه فلسطین و غزه را با تمام وجود احساس کرده قاطعانه از آنان حمایت می‌کند.

    سلیمانی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند،" امت اسلامی باید قیام کرده و این اعمال ددمنشانه را محکوم کند



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( جمعه 86/12/17 :: ساعت 5:24 عصر )
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]