سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس بسیار به درس و مباحثه علم بپردازد، آنچه را فرا گرفته از یاد نبرد و آنچه را ندانسته فرا گیرد . [امام علی علیه السلام]
پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
اوقات شرعی

  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 14
  • مجموع بازدیدها: 162701
    » درباره من
    پاییز 1386 - نخستین وبلاگ اخبار استان سیستان و بلوچستان
    سیستان و بلوچستان

    » پیوندهای روزانه
    پرتال استان سیستان و بلوچستان [101]
    خبر گزاری ایرنا [47]
    خبرگزاری فارس [38]
    خبر گزاری مهر [50]
    خبر گزاری ایسنا [56]
    ساخت و سازهای استان [95]
    اخبار استان [187]
    [آرشیو(7)]


    » آرشیو مطالب
    آرشیو اخبار شهریور 1386
    آرشیو اخبار مهرماه 1386
    بهار 1387
    زمستان 1386
    پاییز 1386

    » لوگوی وبلاگ


    » وضعیت من در یاهو
    یــــاهـو
    » طراح قالب
    »» افتتاح بزرگترین پارک ترافیکی کشور در سیستان و بلوچستان
    اولین پارک ترافیکی استان سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان با مساحتی حدود شش هزار متر مربع در اردوگاه فاطمه الزهرا زاهدان با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان با حضور دکتر صفدری معاون امور عمرانی استانداری و تنی چند از مسئولین با هدف ارتقای سطح آگاهی و فرهنگ ترافیکی جامعه از طریق آموزش به کودکان به بهره برداری رسید.
    علیرضا مجرد مدیر کل حمل و نقل وپایانه های استان در حاشیه مراسم در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان وبلوچستان با اشاره به بحث آموزش کودکان به عنوان کم هزینه ترین روش جلوگیری از حوادث مختلف از جمله بحث ترافیکی و تصادفات گفت: کودکان سرمایه های بالقوه هر جامعه می باشد و آموزش فرهنگ ترافیک و قوانین و مقررات به کودکان در کنار بازی و نشاط کودکانه آنها می تواند راهگشای خیلی از مشکلات آینده جامعه ما باشد.
    وی ادامه داد : امروزه ضرورت ایجاب می کند که اگر خواهان جامعه ای آرام، با فرهنگ رانندگی خوب و بالا هستیم باید آموزش را جدی گرفته و از کودکان خود شروع کنیم.
    وی اظهار داشت : در ساخت این پارک سعی شده از تمام استانداردهای روز دنیا استفاده شود تا محیطی شبیه به محیط واقعی داشته باشیم تا بهتر بتوانیم جوابگوی نیازهای آموزشی برای کودکان این استان باشیم.
    وی گفت : این پارک بزرگترین پارک ترافیکی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با مشارکت آموزش و پرورش در کشور احداث نموده است.


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 11:27 صبح )
    »» در بیانیه ای:مسولان ومردم ایرانشهر از اقدام سربازان گمنام امام ز
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، در بیانیه، ائمه جمعه و جماعات تشیع و تسنن، فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر ایرانشهر و بازاریان ایرانشهر آمده است در شرایطی که مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آماده جشن گرفتن موفقیت بزرگ علمی و سیاسی خود در اثبات حقانیت نظام در ارتباط با صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای و اعتراف دشمنان قسم خورده هستند تعدادی از ایادی و مزدوران خوار و خفیف استکبار جهانی به منظور ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب اسلامی کشورمان تلاش می کنند که با هوشیاری به موقع سربازان امام زمان (عج) این توطئه آنها خنثی شد.
    در این بیانیه ضمن محکوم کردن این جنایت مزدوران استکبار خواستار شناسایی عوامل وابسته به این گروهک و برخورد جدی با عوامل تروریستی شدند.


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 11:18 صبح )
    »» مدیر کل امور پژوهشی و فناوری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چاب
    برنامه ((دانشگاه با درب های باز)) با حضور اساتید و دانشجویان به مناسبت هفته پژوهش در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار گردید .
    مدیر کل امور پژوهشی و فناوری دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهاردر این مراسم گفت : تشویق و ترغیب به پژوهش در دانشگاه ، توسعه و تبادل نظر بین محققین و دانشمندان ، ایجاد فرصت برای پژوهشگران در رشته های مختلف برای ارائه کارها در یک زمان ، به نمایش درآوردن تنوع منابع فناوری و پژوهشی و تجلیل از پژوهشگران برتر از اهداف برگزاری هفته پژوهش می باشد .
    دکتر سید حسین ثابت امیری با اشاره به تشریح ساختار معاونت پژوهشی و فناوری افزود : فعال نمودن مراکز تحقیقاتی ، پژوهشکده ها ، مراکز کارآفرینی و مراکز رشد از فعالیت های این معاونت در دانشگاه می باشد .
    وی ایجاد بستر مناسب جهت برنامه ریزی و هماهنگی جهت همکاری های پژوهشی و استفاده از امکانات دانشگاه های صنعتی شریف ، امیر کبیر ، امام حسین (ع) ، صنعتی مالک اشتر و تربیت مدرس عضو اتحادیه دانشگاهها و مراکز پژوهشی جنوب کشور را از فعالیت های مهم حوزه معاونت پزوهشی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابها دانست .


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 11:17 صبح )
    »» طرح قرآنی «سلام مسجد» در مساجد سیستان و بلوچستان برگزار می شود

    طرح قرآنی «سلام مسجد » تا پایان سال جاری در مساجد سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، در این طرح قرآنی از نوجوانان و جوانانی که در مراسم و محافل قرآنی مساجد حضور می‌یابند، تجلیل می‌شود.
    هم‌چنین جوانان و نوجوانانی که به فعالیت‌های قرآنی نظیر تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شرکت در برنامه‌های سخنرانی و نماز جماعت مساجد می‌پردازند? با دریافت کارت سلام مسجد، مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.
    مسئولان مساجد برگزارکننده‌ی طرح سلام مسجد? با تهیه‌ی فرم و کارت‌های این طرح و توزیع آن بین افرادی که به طور مستمر در مساجد حاضر می‌شوند? اقدام به شناسایی بچه‌های قرآنی می‌کنند.
    هدف از اجرای این طرح قرآنی، تشویق و ترغیب نوجوانان به حضور در مساجد و شرکت در برنامه‌های قرآنی آن و آشنایی بیش‌تر آنها با مفاهیم والای قرآنی است.
    شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کارت‌های تشویقی طرح «سلام مسجد» در برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی مساجد محل خود شرکت کنند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 11:14 صبح )
    »» نخستین حوزه علمیه بانوان در چابهار آغاز به کار کرد

    نخستین حوزه علمیه بانوان با نام صدیقه اطهر(س) طی مراسمی در شهر چابهار فعالیت خود را آغاز کرد.
    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چابهار گفت: 22 نفر از بانوان پذیرفته شده در آزمون سراسری حوزه علمیه قم در پایه اول حوزه چابهار تحصیل خواهند کرد.
    حجت الاسلام حبیب الله زاهدی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود: در این حوزه در شش پایه علاوه بر دروس حوزوی برخی از دروس دانشگاهی از جمله زبان انگلیسی و رایانه نیز تدریس می شود.
    وی اظهار داشت : پذیرفته شدگان در این حوزه می توانند تا مقطع کارشناسی ادامه تحصیل دهند.
    وی با اشاره به اینکه مدت زمان تحصیل در این حوزه مانند سایر دانشگاه ها چهار سال است افزود: علاوه بر چهار سال، یک سال به خاطر دروس حوزوی به آن اضافه می شود.
    وی با اشاره به فضای آموزشی موقت این حوزه به مساحت 1500 متر مربع گفت: مرکز حوزه علمیه بانوان در مساحت پنج هزار متر مربع با زیر بنای دو هزار متر مربع در دو طبقه با 45 درصد پیشرفت در حال ساخت است.
    مسئول حوزه علمیه صدیقه اطهر(س) چابهار افزود: شرکت کنندگان در آزمون امسال تنها از مقطع دیپلم بودند.
    زاهدی با اشاره به اینکه محل آزمون ورود به این حوزه شهر چابهار است گفت: زمان ثبت نام آن اسفندماه و زمان برگزاری آزمون نیز خرداد ماه است.


     



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 11:11 صبح )
    »» شهرک صنعتی نیکشهر به بهره برداری رسید

     مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلو چستان گفت : شهرک صنعتی نیکشهر در مدت کوتاهی پس از تصویب هیات دولت  به بهره برداری رسید.

      "محمد یعقوبی " روز دو شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا  اظهار داشت: این طرح  در سفر استانی  رییس جمهوری  در 18 آذر ماه سال 84 بنا به پیشنهاد وزارت صنایع و معادن و استناد بند (8) اصلاحی ماده واحده قانون تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران مصوب 1376 برای احداث در  خطه کویری سیستان و بلو چستان به تصویب رسید.

      وی ادامه داد: پس از مطالعات و تحقیقات لازم توسط مدیران و کارشناسان، بررسی تمامی جوانب  ، مکانیابی و مشخص شدن کروکی  زمین پیشنهادی توسط اداره منابع طبیعی و سازمان حفاظت از محیط زیست استعلامهای لازم از دستگاههای اجرایی مرتبط  به عمل آمد.

      او افزود:  پس از آن طرح توجیهی ایجاد این شهرک صنعتی تهیه و برای تصویب در اختیار هیات دولت قرار گرفت.

      رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلو چستان بیان کرد: عملیات اجرایی این شهرک بلافاصله پس از تصویب  با تلاش مضاعف مسوولان   و کارشناسان  آغاز شد.

      یعقوبی اضافه کرد: تاکنون 10 میلیاردو 500 میلیون ریال  برای این طرح هزینه شده است و این شهرک صنعتی از امکانات زیر بنایی مناسبی از جمله آب ،برق، تلفن و تلفن هراه بر خوردار است.

      او خاطر نشان کرد: اکنون با تلاشها و پیگیریهای انجام شده ،شهرک صنعتی نیکشهر با گستره یکصد هکتار در پنج کیلومتری شهرستان نیکشهر قرار دارد.

      مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلو چستان گفت: فاز عملیاتی این شهرک 30 هکتار است و در جاده نیکشهر – ایرانشهر در فاصله 150 متری از جاده ترانزیتی چابهار نیکشهر قرار دارد.

      وی اضافه کرد: علی رغم اینکه این شهرک به تازه گی به بهره برداری رسیده است 6 قرارداد واگذاری زمین به متراژ 9/1 هکتار و ارزش 9200 میلیون ریال  با فعالان صنعت و کار آفرینان منعقد شده است.

      یعقوبی میزان اشتغال این قراردادها را 58 نفر بیان کرد.

    او  تامین 100 هکتار زمین،تو پوگرافی ،مکانیک خاک ،پروفیل برداری ،تهیه نقشه های اجرایی، اجرای شبکه انتقال برق ، حفر چاه برای تامین آب ، منبع زمینی آب ، زیر سازی خیابانها،آسفالت ، ساختمان مخابرات ، ساختمان اداری شبکه توزیع برق داخل شهرک صنعتی ،احداث شبکه رو شنایی و   احداث ساختمان سرایداری  و 5 دهنه پل در شهرک صنعتی نیکشهررا برخی از اقدامهای به عمل آمده برشمرد.

    رییس هیا ت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت:  شهرستان نیکشهر یکی از محرومترین نقاط کشور محسوب می شود که پیش از این هیچ گونه توجهی به بخش صنعت در این شهرستان نشده بود.

    وی افزود:  با توجه به شرجی بودن آب و هوای چابهار و مجاورت آن با نیکشهر از استعداد ها و پتانسیل های سرمایه گذاری ویژه ای بر خوردار است که بهره برداری از این استعدادها رشد چشمگیری در اقتصاد منطقه را در پی خواهد داشت.

    وی افزود: کارخانه سیمان این  شهرستان، کار خانه سنگ بری ، معادن غنی کرومیت، منگنز، آهن، سنگهای مرمریت لاشار، خاک رس مناسب ،کار خانه آجر پزی و قطعات بتونی پیش ساخته از توانمندی های این منطقه به شمار می رود.

      او ادامه داد: پیش از این ناحیه صنعتی قصر قند به متراژ پنج هکتار تنها اراضی صنعتی این شهرستان به شمار می رفت.

      یعقوبی ضعیف بودن بخش صنعت در نیکشهر، محدود بودن اراضی صنعتی  این شهرستان ، وجود استعداد های و پتانسیل های نهفته در این منطقه  ،تقاضای سرمایه گذاران و مردم این شهرستان برای سرمایه گذاری در بخش صنعت  را از اهم شاخصهای توجیهی برای ایجاد این  شهرک صنعتی ذکر کرد.

      رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی سیستان و بلو چستان گفت:  عدم آسیب رساندن این شهرک به محیط زیست  را ازدیگر مزایای این شهرک صنعتی دانست.

      وی تاکید کرد: رشد وتوسعه در این شهرستان بدون رشد صنعتی امکان پذیر نخواهد بود .

      مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت:  حرکت و پویایی در زمینه صنعت و تحولات اقتصادی  این شهرستان را فقط در گرو آماده شدن شرایط زیر بنایی مناسب ، تجهیز منابع ،نیروی انسانی ودر نهایت سیاستهای دولت در منطقه است.

     او اضافه کرد: بی شک ایجاد شهرک صنعتی گام بسیار بزرگ و موثری در راه توسعه بخش صنعت ، اشتغالزایی ،بکارگیری نیرو های جوان ، مهار کردن سرمایه های سرگردان و کاهش نقدینگی محسوب می شود.

    به گزارش ایرنا شهرستان نیکشهر با جمعیتی بالغ بر 148 هزارو 901 نفر در فاصله 587 کیلومتری زاهدان و در جنوب غربی استان سیستان و بلو چستان پهناورترین و محرومترین استان کشور قرار دارد.

       میزان بارندگی در این شهرستان150   میلی متر بوده که این امر رطوبت نسبی این شهرستان را نشان می دهد.

    سطح زیر کشت محصولات زراعی آن 1950 هکتار و سطح زیر کشت محصولات باغی آن 4614 هکتار است.

     عمده محصولات  زراعی آن یونجه نیکشهری، که از ذخایر ژنتیکی منطقه با پتانسیل 19-18 چین در سال ، شبدر،یونجه،کلزا و کلرنگ است .

    سیب ، انگور ،مرکبات ،موز ،انبه ،پاپایا، کنار پیوندی و گواوا و انجیر از جمله محصولات باغی این شهرستان به شمار می رود.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( سه شنبه 86/9/27 :: ساعت 10:53 صبح )
    »» دبیر ستاد برگزاری هفته ی پژوهش و فناوری استان سیستان و بلوچستان:
    باید تلاش کنیم تا دانشگاه های استان از حالت آموزش محوری به پژوهش محوری تبدیل شوند.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه سیستان و بلوچستان، دکتر اکبری رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان و دبیر ستاد برگزاری هفته ی پژوهش و فناوری استان که در مراسم افتتاحیه ی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سیستان و بلوچستان سخن می گفت، افزود: پژوهش ها و تحقیقات مورد نیاز استان باید توسط افراد بومی صورت گیرد و تنها در صورت نبود نیروی متخصص کافی، سراغ افراد غیر بومی خواهیم رفت.
    وی افزود: فارغ التحصیلان دانشگاه های سراسر ایران، همواره مورد نظر دانشگاه ها و موسسات خارجی قرار دارند و باید از این سرمایه عظیم انسانی در امر پژوهش و تحقیق و در کشور خودمان استفاده کنیم تا به رشد و بالندگی برسیم.
    دکتر اکبری با اعلام این مطلب که تعداد مقالات پژوهشیISI و ISC دانشگاه سیستان و بلوچستان نسبت به سال قبل با 600 درصد رشد مواجه بوده است، افزود: همچنین دانشگاه سیستان و بلوچستان در دو سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان طرح عمرانی و ملی از دستگاه های اجرایی جذب کرده است.
    وی با اشاره به اینکه هفته ی پژوهش و فناوری از دیروز آغاز شده و تا 29 آذر ادامه خواهد داشت، گفت: پژوهش و تحقیق جایگاه خود را در کشور پیدا کرده است. همان طور که رهبرانقلاب بر تبیین اصل پژوهش در کشور تاکید داشتند و ریاست محترم جمهور با تشکیل شورای عالی پژوهش و فناوری براین امر صحه گذاشته اند.
    وی افزود: باید از مصرف کننده به تولید کننده تبدیل شویم و علم و پژوهش را به یک باور عمومی در جامعه تبدیل کنیم.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/26 :: ساعت 9:58 صبح )
    »» نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان در دانشگاه سیستان و بلوچستان، ا
    نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان سیستان و بلوچستان با حضور معاون امور عمرانی استانداری، مدیران ادارات و روسای دستگاه های اجرایی و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد.
    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه پیام نور ?دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، دانشگاه زابل، جهاد دانشگاهی استان، دانشگاه علوم پزشکی زابل، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خاش، مرکز مطالعات شبه قاره و آسیای جنوبی، سازمان فنی و حرفه ای استان، انجمن دانش آموزی فیزیک و پژوهشکده آموزش و پرورش زاهدان در بخش دانشگاهی نمایشگاه غرفه دارند.
    همچنین در بخش ادارات سازمان جهاد کشاورزی? سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی ، سازمان بازرگانی ، سازمان صنایع و معادن ، سازمان حفاظت محیط زیست ، صدا و سیمای مرکز استان ، اداره اسناد ملی استان ، اداره کل مخابرات، اداره کل تعاون ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل میراث فرهنگی ، اداره کل راه و ترابری ، اداره کل استاندارد ، اداره کل بیمه خدمات درمانی ، شرکت شهرک های صنعتی، شرکت برق منطقه ای ، شرکت های آب منطقه ای و شرکت آب و فاضلاب نیز در این نمایشگاه به معرفی فعالیت های پژوهشی خود، می پردازند.
    گفتنی است این نمایشگاه از 25 لغایت 29 آذر در محل سالن امتحانات دانشکده مهندسی دانشگاه سیستان و بلوچستان دایر است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 5/8 لغایت20 از این نمایشگاه دیده فرمایند.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/26 :: ساعت 9:46 صبح )
    »» رزمی کاران سیستان وبلوچستان در مسابقات اراک خوش درخشیدند

    دبیر هیات ورزش های رزمی استان گفت: این مسابقات با حضور بیش از دویست رزمی کار از سراسر کشور در اراک برگزار شد.
    عباس شیبک در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان با اشاره به سطح بالای مسابقات از لحاظ کمی و کیفی افزود : نماینده استان با کسب سیزده مدال پس از تیم مرکزی میزبان مسابقات برسکوی نائب قهرمانی ایستاد و لرستان نیز سوم شد.

     


    وی اظهار داشت : در رده سنی نوجوانان، قاسم ریگی، احسان کرمزهی و محمدامین جمالزهی قهرمان شدند و امیر قربانی و حسین کرد نائب قهرمان شدند.
    وی ادامه داد : در رده سنی جوانان نیز امیر شهنوازی و احسان میربلوچزهی طلایی شدند و پرویز میربلوچزهی صاحب مدال نقره شد و مصطفی عظیم زادگان گردن آویز برنز را به گردن آویخت.
    وی اظهار داشت : وحید میرکازهی تنها نشان نقره بزرگسالان را برای استان به ارمغان آورد و سید احمد حسینی،امیرریگی وامیرکهن شوری به مقامی بهتر از سومی دست نیافتند.
    شایان ذکر است مسابقات درسه رده سنی و درسبک سوپرکیک بوکسینگ برگزار شد.



    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/26 :: ساعت 9:45 صبح )
    »» 100درصد مصوبات دولت در خاش اجرایی شده است.فرماندار خاش : امید مر
    رماندار خاش با مثبت ارزیابی کردن نتایج سفر هیئت دولت و رئیس جمهور در دور اول سفرهای استانی به استان سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش گفت: با اجرایی شدن مصوبات دولت? امید مردم به دولت افزایش یافته و به طور واضح و آشکار محسوس است.
    رحمدل بامری در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، افزود : به برکت دولت نهم خدمات ارزنده ایی در شهرستان خاش صورت گرفته که در تاریخ این شهرستان بی نظیر می باشد.
    وی با بیان اینکه تقریبا 100 درصد از مصوبه های سفر اول رئیس جمهور به استان و شهرستان عملی شده است اظهار داشت: شهرستان خاش رتبه اول پیگیری مصوبات سفر هیئت دولت در دور اول در سطح استان را کسب نموده است.
    وی اظهار داشت : تعداد 60 پروژه عمرانی با اعتباری حدود 110 میلیارد ریال در این شهرستان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به اجرا رسیده است.
    وی تصریح کرد : دولت در به اتمام رساندن پروژه های نیمه تمام اقدام های مثبتی انجام داده است که افتتاح بیمارستان جدید 96 تخت خوابی امام خمینی (ره) از قبیل همین طرح ها می باشد.
    وی با اشاره به اختصاص دهها میلیارد تومان برای اجرای طرح های مختلف شهرستان خاش گفت: مردم این شهرستان در آینده نتایج مثبت و ارزنده اقدامات دولت را مشاهده می کنند.


    نوشته های دیگران ()
    نویسنده متن فوق: » سیستان و بلوچستان ( دوشنبه 86/9/26 :: ساعت 9:43 صبح )
    <      1   2   3   4   5   >>   >

    »» لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    اولین انفجار طرح توسعه‌ی اسکله‌ی شهید بهشتی با حضور استاندار سیس
    [عناوین آرشیوشده]